|

رشد اومیکرون!

همه چیز راجع ویروس جدید کرونا ورمزارزها!

arzdigital

خبر های انتشار شده در مورد نوع جدید ویروس کرونا یعنی Omicron به بازارهای جهانی شوک عجیبی وارد کرد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-خبر های انتشار شده در مورد نوع جدید ویروس کرونا یعنی Omicron به بازارهای جهانی شوک عجیبی وارد کرد وبازار رمزارزها در این شوک افت کردند. با این حال، Omicron DAO مبتنی بر Arbitrum در میان روندهای اخیر به خوبی عمل کرده است.

واکنشOmicron ترس از کووید

آخرین نوع کووید در هفته گذشته معامله گران ارزهای دیجیتال را وحشت زده کرده است اما یک توکن با مارکت کپ در این بحبوحه بازار به چالش کشیده شده است،این توکن با نام سویه جدید ویروس کرونا، اومیکرون (Omicron) در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ درصد رشد قیمتی داشته و قیمت آن به ۴۰۴ دلار رسیده است. توکن از زمان عقب نشینی به پایین‌ترین سطح قیمتی خود در روز ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) تاکنون ۷۳۵ درصد رشد داشته است.در حالی که رمزارز های پیشرو مانند BTC و ETH روند نزولی داشته اند. لازم به ذکر است که داده‌های معاملاتی برای این توکن در سایت کوین‌گکو از روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان) آغازشده است.

 این نوع جدید کرونا سه شنبه در آفریقای جنوبی کشف شد و در ابتدا B.1.1.529 نام داشت. با این حال، سازمان بهداشت جهانی در یک پست در روز جمعه بروزرسانی در مورد این نوع به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که نام آن را به Omicron تغییر خواهد داد.یک نظرسنجی در کوین‌گکو نشان می‌دهد که ۶۹ درصد از کاربران نسبت به این توکن احساس خوبی دارند. گفتنی است که بازار اومیکرون بسیار کوچک است و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۳۸۹,۱۸۱ دلار بوده و کوین‌گکو نیز ارزش بازار این توکن را نامشخص ذکر کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها