|

چه چیزی به همراه دارد؟

دلیل بازگشت حماسه آفرین بیت کوین؟

bitcoin

بیت کوین بالاخره با تلاش‌های بسیار بعد از مدتی توانست صعود چشمگیری داشته باشد و امروز bitcoin به سطح ۵۸ هزار دلار بازگشت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیت کوین بالاخره با تلاش‌های بسیار بعد از مدتی توانست صعود چشمگیری داشته باشد و امروز bitcoin به سطح ۵۸ هزار دلار بازگشت. بزرگترین ارزدیجیتال از افت قیمتی خود فاصله گرفته و اکنون با قیمت ۵۷۳۶۱ دلار در حال معامله می باشد، در ۲۶ نوامبر این ارز دیجیتال به خاطر بدتر شدن شرایط کرونا و به دلیل شناسایی نوع جدید کرونا به نام Omicron بیش از ۹۹ درصد سقوط بدی را تجربه کرد، با این حال گاوها با تلاش های فراوان توانستند بیت کوین را بیش از ۷ درصد افزایش دهند و افزایش قیمت توانست پیروزی چشمگیری نصیب گاوها کند. همچنین سناریوهای نزولی باطل شد، بیت‌کوین برای اینکه از کندل های ماهانه قرمز جلوگیری کند باید ۶ درصد دیگر هم افزایش یابد و حدودا ۱۷.۰۷ از بالاترین اوج تاریخی خود فاصله دارد.

بیت کوین

خبری برای آسودگی خاطر

بزرگترین رمز ارز بازار ارز دیجیتال همراه دیگر رمزارزها با روند صعودی در حال حرکت می باشد، معاملات ذخیره سهام یالات متحده اکنون در حال حاضر در حالت رالی قرار گرفته اند،شاخص قیمت S&P 500 در روند صعودی 0.69 درصدی قرار گرفته است. زمانی که قیمت WTI بیشترین نزول را طی یک روز در آوریل ۲۰۲۰ تجربه کرد، قیمت افت بهبود یافته است اما معاملات اسپات طلا در بازه معاملات باز ۱۰ دلار کاهش یافته ولی با تلاش گاو ها جبرانی صورت گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها