|

سرمایه گذاری های بلند مدت!

سیگنالی مهم از شیبا؛خرید یا فروش؟

SHIBAINU

ارز دیجیتال شیبااینو مبتنی بر میم در ماه گذشته افت شدیدی را تجربه کرده است که نشان دهنده از دست دادن طرفداران و سرمایه گذاران می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز-ارز دیجیتال شیبااینو مبتنی بر میم در ماه گذشته افت شدیدی را تجربه کرده است که نشان دهنده از دست دادن طرفداران و سرمایه گذاران می باشد نمیتوان به قطعیت گفت که طرفداران این میم کوین ریزش کرده اند ولی مقدار قابل توجهی از علاقه آن ها به شیبا کم شده است. شیبا اینو از زمان اوج خود در اکتبر 60 درصد کاهش یافته. علاوه بر این، علاقه رسانه های اجتماعی به ارز شیبا در هفته گذشته 29.2 درصد کاهش یافت.

شیبااینو

به گفته بنزینگا، «سلطه اجتماعی سکه 38.6 درصد کاهش یافت، مطابق با ارزش بازار رو به کاهش آن، که طی هفت روز گذشته 12 درصد کاهش یافته و در زمان انتشار به 21 میلیارد دلار رسید». در اینجا تحلیلگر مستقل بازار، گفت که کاهش طرفداران به شیبا اینو نشان می دهد که ممکن است فشار فروش بالا رود سرمایه‌گذاران تصمیم به فروش شیبا اینو بگیرند، با وجود این تغییرات، جانی لیو، که مدیرعامل KuCoin  به نقل از مارکت واچ، سومین صرافی بزرگ کریپتو در جهان، بیان کرده است که: توکن شیبااینو می‌تواند برای سرمایه‌گذاری های بلندمدت خوب باشد زیرا مردم همچنان کم و بیش به شیبا علاقه نشان می‌دهند.

به گزارش MarketWatch، لیو گفت: "این سرمایه گذاران به چنین توکن هایی علاقه زیادی دارند و مصمم هستند که قیمت ها را بالاتر ببرند.اکنون قیمت شیبا اینو افزایش یافته میتوان به صحت حرف این تحلیلگر پی برد فعلا در این سطح قیمت  حدود 0.000039 دلار باقی مانده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 


 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها