|

تحلیلی تکنیکال!

سیگنال مهم از اتریوم؛جایگزین بیت کوین؟

ethereum

اگر بخواهیم روند اخیر اتریوم ETH را تحلیل کنیم این ارز دیجیتال سیگنال های خوبی برای ما دارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اگر بخواهیم روند اخیر اتریوم ETH را تحلیل کنیم این ارز دیجیتال از منطقه مقاومت ۴۳۵۰ دلار عبور کرد و روند صعودی جدیدی را آغاز کرد تا ۴۴۰۰ دلار پیشرفت کرد، سپس بعد از شکست این ناحیه منطقه ۴۵۰۰ دلاری راهم لمس کرد و بالاتر از میانگین متحرک ساده صد ساعتی قرار گرفت. اوج قیمت اتریوم که در روند اخیر ثبت شد نزدیک به منطقه ۴۵۰۶ دلار بود. و نیز قیمت آن به زیر مقاومت اولیه رسید.

ولی اکنون اتریوم دوباره به سطح مقاومت ۴۳۵۰ دلار دست یافت ،اولین منطقه مقاومت و بسته شدن قیمت بالاتر از منطقه های ۴۴۸۰ و ۴۵۰۰ دلار می‌تواند برای اتریوم یک رالی کوتاه مدت آغاز کند،که اکنون این رالی در حال شکل گیری است و ممکن است قیمت تا منطقه‌ای ۴۷۵۰ دلار نیز افزایش یابد.

ethereum

 هرگونه افزایش بیشتر می تواند در کوتاه مدت قیمت اتریوم ETHEREUM را به منطقه مقاومت ۴۸۰۰ دلاری برساند، عبور از منطقه ۴۵۰۰ کمک بسیار زیادی به گاوها برای افزایش بیشتر قیمت می‌کند، اگر بخواهیم روند نزولی این ارز دیجیتال رو بسنجیم این است که، اگر اتریوم نتواند صعودی جدید به بالاتر از سطح ۴۵۰۰ داشته باشد، در این صورت اصلاح نزولی خود را افزایش خواهد، اولین حمایت نزدیک به سطح ۴۴۲۰ دلار و حمایت بعدی نزدیک به ۴۴۰۰ دلار شکل خواهد گرفت هر شکستی زیر این منطقه ها قیمت رو به سمت کاهش بیشتری سوق می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی