|

اتریوم قاتل بیتکوین!

بیت کوین تاج خودرا تقدیم کدام ارز کرد؟

bitcoin

بیت کوین که به خاطر حماسه آفرینی های توکن‌های مثلی و میم کوین ها از محبوبیت و ارزش او کاسته شده...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیت کوین که به خاطر حماسه آفرینی های توکن‌های مثلی و میم کوین ها از محبوبیت و ارزش او کاسته شده اکنون اتریوم رقیب سرسخت این ارز دیجیتال در حال گرفتن تاج پادشاهی بیت کوین می باشد رنگ پریده شده،جفت ارز ETH/BTC پس از عبور موفقیت آمیز از سطح مقاومتی 0.077 BTC به بالاترین سطح خود از ماه می 2018، دست یافته است.در حالی که بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز ۹۷ درصد رشد داشته است، بهای اتریوم در همین مدت رشدی بیشتر از ۵۵۱ درصدی را تجربه کرده است.

بیت کوین اتریوم

برای اینکه اتریوم از بیت کوین پیشی بگیرد و بتواند بر بیت کوین غلبه کند باید جفت ارز ETH/BTC حدود دوبرابر افزایش یابد. و با توجه به عملکرد اخیر اتریوم همچین نظریه ای دور از انتظار نیست. با توجه به اینکه ارزش بیت کوین و روند صعودی این ارز دیجیتال بنا به کارکرد درون شبکه ای او می باشد، با افزایش بازه عملکرد دیگر ارزهای دیجیتال این طلای دیجیتال را به خطر انداخته است،اکنون اتریوم به عنوان مرکز اصلی توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز و سازندگان NFT ها شناخته شده است.

کاربران ارز دیجیتال بر این باورند که اتریوم در برابر نرخ تورم عملکرد چشمگیری داشته است و برای سرمایه گذاری نسبت به بیت کوین گزینه بهتری می باشد. جمله دلایل رشد چشم‌گیر اتریوم می‌توان به توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و عرضه توکن‌های غیرمثلی بر بستر این شبکه و ویژگی‌های ضدتورمی و توکن‌سوزی‌های اخیر اتریوم اشاره کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها