|

۱۰۰۰۰ کیف پول بزرگ

بدشانسی جدید شیبا اینو؟

SHIBAINU

با توجه به شواهد موجود در بازار در حال حاضر شیبا اینو در وضعیتی بسیار ناخوشایند قرار دارد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-با توجه به شواهد موجود در بازار در حال حاضر شیبا اینو در وضعیتی بسیار ناخوشایند قرار دارد و در حال از دست دادن بخش زیادی از دارایی خود در بین ۱۰۰۰۰  کیف پول بزرگ برتر اتریوم می باشد، از زمانی که شیبا ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داد بازار در این روند قرار گرفت.

بیت کوین

باز توزیع داریی ها

از وقتی که GameFi در بازار در روند صعودی قرار می گیرند میم کوین هایی مانند شیبااینو وارد یک روندی طولانی مدت و یا نزولی خواهند شد که باعث از دست دادن سرمایه و دارایی این میم کوین ها می شود، ولی تسلط در میان دارایی های مختلف به عنوان یک شاخص روند حساب میشود نی که تسلط نهنگ ها در بازار کم می‌شود آنها دارایی‌های خود را به ارزهای مختلف باز توزیع می کنند. زمانی که بازار به سمت توکن های GameFi و Metaverse میرود نهنگ ها تمامی دارایی خود را به این توکن ها منتقل می کنند.

ارزش کل دارایی ها به USD

با توجه به اینکه درصد دارایی شیبااینو از ۲۰ درصد کاهش یافته است، ارزش دلاری همه موجودی ها با کاهش ۱۰ درصدی همراه شدند که کل دارایی باقیمانده حدود ۲ میلیارد دلار است و دلیل این کاهش دلیل بر افت قیمت شیبا است. نهنگ های بازار نیمی از توکن ها را هولد میکنند ولی موقعیت‌های خود را افزایش نمی دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    https://shiba-faucoin.com/?ref=63604


    دریافت شیبا رایگان در سایت☝️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها