|

قیمت زمین در متاورس

رابطه عجیب متاورس و اتریوم؟

ethereum

دیسنترالند را می‌توان یک قاره جدید بر بلاک‌چین اتریوم دانست..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دیسنترالند را می‌توان یک قاره جدید بر بلاک‌چین اتریوم دانست که به کاربران اجازه می‌دهد تا روی آن دارایی ایجاد کنند، تجربه‌های مختلفی داشته باشند و در موارد مختلفی از آن استفاده نمایند. یکی از این فعالیت‌ها خرید و فروش زمین است؛ زمینی که درگذشته صرفا مفهوم جایی برای تولید محصول داشت و اکنون از دنیای واقعی خارج شده تا فعالیت‌های مجازی روی آن انجام شود.

 

بهتر است بدانید که در ماه ژوئن ۲۰۲۱، ۹ زمین مجازی در اکسی اینفینیتی به قیمت ۲۵.۸۸۸ اتریوم یا حدود ۱.۵ میلیون دلار فروخته شد. در همان ماه کمپانی بونسون یک معاملات ملکی در منطقه وگاس دیسنترالند به ارز ۷۰۴ هزار دلار خرید.

 

در ماه جولای سال جاری، یک زمین مجازی دیگر به قیمت ۸۸۰ هزار دلار در سندباکس فروخته شد. جالب است بدانید که رشد قیمت این زمین‌ها چشمگیر است. برای مثال قیمت اولیه زمین Robotis Route حدود صد و یک دلار بود و اکنون به ۹۵۷۰.۸ دلار رسیده است. بنا بر گزارش‌های منتشر شده در بررسی قیمت زمین‌ها، این‌طور برمی‌آید که در حال حاضر قیمت لندهای متاورس بسیار بالاست و فعلا مرکز توجه شرکت‌های بزرگ است. به‌علاوه با توجه به آپدیت‌های موردنیاز این جهان و نقص‌های کنونی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در موقعیت بهتری در آینده لند خریداری کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها