|

هولدرها!

بیت کوین دارها مراقب باشید!

bitcoin

در دنیایی که همه تراکنش‌های بر مبنای هزینه و مالیات است، وام دهی و ودیعه‌گذاری برنامه‌ای است که این سیستم را کاملا تغییر می‌دهد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-باتوجه به داده های ارزنو در دنیایی که همه تراکنش‌های بر مبنای هزینه و مالیات است، وام دهی و ودیعه‌گذاری برنامه‌ای است که این سیستم را کاملا تغییر می‌دهد. این امر به ویژه برای ایالات متحده با سیاست مالیاتی خصمانه‌اش در مورد رمزارزها صدق می‌کند. به جای آنکه رمزارز خرج کنید و دچار مشکلات مالیاتی شوید، می‌توانید بیت‌کوین BTC خود را به ودیعه بگذارید، دلار بگیرید و هیچ مالیاتی هم پرداخت نکنید!

این کار با نرخ بهره نسبتا پایینی هم امکان پذیر است. البته اگر ارزش وثیقه شما کاهش پیدا کند، همیشه ریسک لیکوئید شدن وجود دارد، اما برای مثال، برای بسیاری از افراد وام گرفتن ۱۰ تا ۲۰ درصد دارایی‌، کمک زیادی به حساب می‌آید. اگر بتوانید از فروش خودداری کرده و هولد کنید، نیازی نیست برای خریدهای بزرگی مانند پیش‌خرید یک خانه جدید مالیات پرداخت کنید.

باید منتظر بود تا یکی از شرکت‌های ارز دیجیتال با وام‌دهندگان همکاری کرده و این سیستم را برای مشتریان خود پیاده کند. درآن‌صورت، حساب خودتان به یک بانک تبدیل خواهد شد و می‌توانید از آن وام بگیرید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها