|

کدامیک ارجعیت دارد؟

ارزیابی مهم از اتریوم و بیت کوین!

bitcoin

بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به‌شدت ریزش کرده اند و بیت‌کوین به‌تنهایی رکود ۲۵ درصدی را تجربه کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-طی ماه گذشته قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به‌شدت ریزش کرده اند و بیت‌کوین به‌تنهایی رکود ۲۵ درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر و علیرغم رکودهای اخیر، سرمایه‌گذار میلیاردر، مایک نووگراتز، گفته است که انتظار دارد قیمت اتریوم از بیت‌کوین روند بهتری داشته باشد، زیرا فدرال رزرو به دنبال مقابله با تورم است.

این‌طور برمی‌آید که ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۲ از رمزارزها استقبال خواهدکرد و جو لوبین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم و مدیرعامل شرکت کانسن‌سیس (ConsenSys)می گوید:هزینه‌های بالای گس اتریوم دردسرهای رشد هستند و نمی‌توان از آنها اجتناب کرد. وقتی یک فناوری جدید موفق می‌شود، همیشه مشکلاتی در زمینه مقیاس‌‌پذیری دارد.»

لوبین در ادامه افزود: «اتریوم ۲.۰ که در ۳ ماهه دوم یا سوم سال آینده راه‌اندازی خواهد شد، به حل مشکل هزینه‌های تراکنش و مصرف انرژی کمک می‌کند.»لازم به ذکر است قیمت اتریوم از دسامبر سال گذشته حدود ۶۵۰ درصد افزایش داشته و در مقایسه با افزایش حدودا ۲۰۰ درصدی بیت‌کوین این دیدگاه را به وجود می‌آورد که اتریوم شرایط قیمتی به‌مراتب بهتری از بیت‌کوین خواهد داشت. از طرف دیگر NFTها و دیفای هر دو بیشتر بر بستر بلاک‌چین اتریوم ساخته شده‌اند و همین امر هم محرک افزایش قیمت اتریوم بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی