|

نهنگ های ناشناس!

دلیل این همه جنجال از سمت شیبا چیست؟

SHIBAINU

با توجه به گزارشات ارائه شده در بازار نشان می دهد که ۲ روز پیش یک کیف پول ناشناس حدود ۴۳ میلیارد دلار شیبا SHIBA INU انتقال داده است،

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با توجه به گزارشات ارائه شده در بازار نشان می دهد که ۲ روز پیش یک کیف پول ناشناس حدود ۴۳ میلیارد دلار شیبا SHIBA  INU انتقال داده است، و بلافاصله یک نهنگ ناشناس دیگر این مبلغ شیبا SHIB را دریافت کرده و به یک آدرس دیگر انتقال داده است. همچنین یک نهنگ ناشناس دیگر به ترتیب حدود 4.5 میلیارد ۴ میلیارد ۳ میلیارد و در نهایت ۲ میلیارد از این میم کوین دریافت کرده و بلافاصله آنها را انتقال داده است و تا الان فقط ۲ میلیارد شیبا در این آدرس باقی مانده است.

شیبااینو

بزرگترین نهنگ SHIB به ارزش ۱/۲ میلیارد دلار SHIB به کیف پول خود اضافه کرده است

با توجه به خبرهای منتشر شده قبلی که بیان شد نهنگی ناشناس با نام "روشن" حدود ۳.۴ میلیارد دلار شیبا در دارای خود اندوخته است و در روز گذشته حدود ۱۲۵,۲۸۱,۶۳۸,۴۵۴ شیبا اینو که ارزش آن ۴.۲ میلیون دلار می باشد خریداری کرده است.

تعداد تراکنش های شیبا SHIB کاهش یافت

 با توجه به شواهد موجود در بازار نشان می دهد که شیبا اینو دیگر سقف انتقال خود را پر کرده است و دیگر قادر به انتقال نمی باشد در ۹ دسامبر تعداد تراکنش های انجام شده به ۱۶۷۰ و سپس در ۱۴ دسامبر حدود ۹۶۷ تراکنش انجام شد. ولی اکنون تعداد تراکنش های موجود در شبکه زنجیره‌ای به ۵۵۰ رسیده است. میزان توکن های دریافت شده نسبت جابجایی بسیار کم است تعداد توکن های انتقال یافته حدود ۱۰۰ دلار می باشد. در فصل پاییز تعداد خرید تراکنش های شیبا به طور چشمگیری افزایش یافت و کمکی به افزایش قیمت این ارز محبوب کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها