|

خرید با شیبا امکان‌پذیر است؟

یک برد مهم برای لشگر هواداران شیبا

شیبا اینو

شرکت (VR) بزرگترین شرکت تجربه واقعیت مجازی در آمریکا گفت که میم‌کوین شیبا را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت در پلتفرم خود خواهد پذیرفت

لینک کوتاه کپی شد

خبرهای خوب برای شیبا تمامی ندارد. شرکت وی‌آر ورلد (VR)، بزرگترین شرکت تجربه واقعیت مجازی در آمریکا اعلام کرد که میم‌کوین شیبا را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت در پلتفرم خود خواهد پذیرفت. این خبر یک برد دیگر برای لشگر هواداران شیبا به حساب می‌آید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، وی‌آر ورلد در راستای همکاری خود با پردازنده پرداخت بیت‌پی، شیبا اینو و دیگر ارزهای دیجیتال را پذیرش خواهد کرد. این بدان معناست که خرید با شیبا از این به بعد امکان‌پذیر خواهد بود.

بیت‌پی که از سال ۲۰۱۱ تاسیس شده، یکی از بزرگترین ارائه‌کننده خدمات پرداخت رمزرازی جهان به شمار می‌رود. تعداد شرکتهایی که با همکاری بیت‌پی اقدام به پذیرش بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال دیگر برای پرداخت کرده‌اند این روزها افزایش یافته است.

وی‌آر ورلد یکی از بازیگران اصلی جهان NFT به حساب می‌آید و در ماه گذشته یک کنفرانس جهانی هم در این زمینه برگزار کرد. لئو سیمر، مدیرعامل این شرکت بعد از این روی داد تصریح کرد که این شرکت به دنبال آن است که «رمزارزها را به زندگی روزمره مردم وارد کند.»

شیبا اینا در ابتدا که وارد صنعت کریپتو شد، هیچ ابزاری برای شادمانی نداشت و تنها یک میم‌کوین بود. با وجود این از آن زمان تاکنون این ارز دیجیتال با رشد فزاینده در سیستم پرداخت مواجه شده است. بخش پرداخت هم به دلیل تراکنش‌های ارزان و مطمئن تا حد زیادی از شیبا استقبال کرده است.

در حال حاضر شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۳۲ دلاری معامله می‌شود ولی بازدهی روزانه و هفتگی آن منفی ۴٫۴ و ۵٫۶ درصد به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها