|

آینده مبهم میم‌کوین مشهور!

چرا توییت ایلان ماسک باعث صعود دوج‌کوین نشد؟

DOGCOIN

هفته گذشته بعد از اینکه مجله تایمز ایلان ماسک را به عنوان مرد سال جهان معرفی کرد، وی در توییت جدید خود به پذیرش دوج کوین توسط تسلا خبر…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دوج کوین بعد از صعود خیره کننده خود در طول چندماه گذشته، به علت انتقادهای زیادی از سوی بنیاد و هدف این پروژه وارد فاز نزولی شدیدی شده است. به گونه ای که تا کنون حتی توییت ها و حمایت های ایلان ماسک نیز نتوانسته روند نزولی و سقوط این شت کوین را متوقف کند.

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصاد آنلاین دلیل اینکه به این رمز ارز شت کوین می گوییم این است که میم کوین هایی مثل شیبا یا دوج کوین که صرفا بر اساس طنز ساخته شده اند و هیچ پشتوانه، بنیاد و هدف روشنی ندارند. این سکه‌ها تنها به دلیل پامپ ها ناگهانی رشد کرده و افراد هیجان زده دست به خرید آنها زده اند.

اکنون این سوال بین طرفدارن دوج کوین مطرح است که بعد از اظهار نظر اخیر ایلان ماسک می توان به آینده این رمزارز امیدوار بود؟

هفته گذشته که ایلان ماسک به عنوان مرد سال معرفی شد چند دقیقه بعد این توییت را منتشر کرد که "تسلا می خواهد در آینده از دوج کوین برای سیستم پرداخت خود استفاده کند. تا ببینیم چه می‌شود!"

اگر خوب به توییت دقت کنید مفهوم آن بسیار مبهم و به دور از قطعیت است. یعنی عملا ایلان ماسک با این توییت ظاهرا هیجانی کاذب در بازار ایجاد کرد و همین مساله سبب رشد 40 درصدی دوج در 2 ساعت شد. در حالی که هنگام تنظیم این گزارش دوج کوین به همان قیمت قبل از پامپ یعنی 0.15دلار افت کرده است.

   در گزارش جدید سایت کوین مارکت کپ به تلاش های نافرجام ایلان ماسک اشاره شده و در سال 2022 مردم به تدریج خواهند فهمید که این میم کوین ها هیچ بنیاد و هدف بلند مدت خاصی ندارند و در آینده محکوم به نابودی هستند.

  بنابراین معامله گران لازم است در نظر داشته باشند که سرمایه اصلی خود را درگیر این میم کوین ها نکنند و گرفتن اهرم معاملاتی در این رمزارزها به دلیل نوسان زیاد ممکن سبب لیکویید شدن و صفر شدن حساب شما شود.

در نمودار زیر چارت روزانه دوج کوین را مشاهده می کنید که همچنان در روند نزولی قرار دارد.

دوج کوین

طبق نمودار بالا در تمام 270 روز گذشته خط حمایت قرمز رنگ هرگز به پایین شکسته نشده است. اما در چند روز گذشه فشار فروش روی این ناحیه افزایش یافته و همان طور که مشاهد می کنید یکی از کندل ها(مربع زرد رنگ) توانسته تا زیر این ناحیه پیش‌روی ناموفقی انجام دهد. لذا تا زمانی که این حمایت به طور کامل شکسته نشود و قیمت زیر آن تثبیت نشود همچنان می توان این ناحیه را محدود حمایتی معتبری برای دوج کوین در نظر گرفت.

محدوده مستطیل زردرنگ نیز که تقریبا هم تراز با میانگین 100 روزه اخیر است محدوده مقاومتی پیش روی دوج بوده که با رسیدن قیمت به ناحیه 0.24 دلار می توان شاهد افزایش فشار فروش بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها