|

مزایده ای جنجالی!

پولکادات چه هدفی را دنبال می کند؟

پولکادات

پلتفرم بلاک‌چین پولکادات اعلام کرده که اولین پاراچین خود را با هدف بهبود عملکرد چند بلاک‌چین با همدیگر، راه‌اندازی می‌کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-پلتفرم بلاک‌چین پولکادات اعلام کرده که اولین پاراچین خود را با هدف بهبود عملکرد چند بلاک‌چین با همدیگر، راه‌اندازی می‌کند. تیم پولکادات پنج سال زمان برای توسعه پاراچین‌هایش سرمایه‌گذاری کرده و حال این پاراچین‌ها از طریق انجام مزایده به تیم‌هایی مانند آکالا، مون‌بیم، پارالل فایننس، استار و کلوور اختصاص یافته‌اند.

برندگان مزایده می‌توانند با استفاده از بلاک‌چین‌های مجزا که به‌صورت موازی در اکوسیستم پولکادات قرار می‌گیرند، به مدت حداکثر ۹۶ هفته اسلات‌ها را در رله‌چین پولکادات اجاره کنند. تیم پولکادات اعلام کرده وب ۳ در صورتی بی‌عیب و نقص کار می‌کند که برحسب پیش‌بینی آن‌ها، در آینده شامل انواع بلاک‌چین‌هایی باشد که به‌طور هم‌زمان با هم کار کنند.

درواقع درست مانند وب ۲ که به‌صورت هم‌زمان نیازهای مختلفی را برطرف می‌کند، بلاک‌چین‌ها هم باید بتوانند خدمات مختلفی را ارائه کنند و اینجاست که پاراچین‌ها (چین‌های موازی) به کار خواهند آمد و مشکل را رفع خواهند کرد. این تیم بر این باور است که در غیر این صورت وب ۳ با اختلال همراه خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی