|

حماسه به روز رسانی امروز!

اتریوم در منطقه ای مبهم و حساس؟

ethereum

بزرگترین آلتکوین جهان هم نیز در هفت روز گذشته تقریباً در روندی صعودی قرار داشت. داده ها نشان می دهد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اتر، بزرگترین آلتکوین جهان هم نیز در هفت روز گذشته تقریباً در روندی صعودی قرار داشت. داده ها نشان می دهد که این رمز ارز دوم اتر یا اتریوم در زمان انتشار این خبر با 4026.07 دلار در حال معامله بود. اتریوم در 24 ساعت گذشته 0.00 درصد و در هفت روز گذشته 4.44 درصد افزایش داشته است.

نشان می‌دهد که خبری از نزول نیست ولی حجم معاملات در شبکه های معاملاتی گذشته کاهش یافته و بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار می باشد در ۲۴ ساعته گذشته از مرز 48500 دلار عبور کرد ولی بزرگترین آلتکوین، یعنی اتریوم، درمحدوده ی 4000 دلار باقی مانده است.

اکثر آلتکوین های دیگر سود قابل توجهی تو را در این به‌روزرسانی به دست آوردند که در بین 20 ارز دیجیتال برتر، کوین لونا ترا LUNA Terra همچنان بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده،بیت کوین هم به طور جزئی بالاتر رفت و سیگنال حرکت خوبی در سراسر طیف برای این ارز دیجیتال بود.ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex،که یک پلتفرم تجارت جهانی ارزهای دیجیتال می باشد در توییتی گفت: احتمالاً طی چند روز آینده شاهد بهبودی پایدار در بازار رمز ارز ها خواهیم بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها