|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

شاهکاری ضد نقیض از شیبااینو!

SHIBAINU

شیبا محبوب ترین ارز در میان صرافی های برتر علیرغم تمام موفقیت‌هایی که این ارز دیجیتال در سال گذشته به دست آورده است!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-شیبا محبوب ترین ارز در میان صرافی های برتر علیرغم تمام موفقیت‌هایی که این ارز دیجیتال در سال گذشته به دست آورده است، شیبا اینو همچنان در بین سرمایه‌گذاران و نهادهای رمزنگاری در حال محبوبیت میباشد همین ماه گذشته، کراکن صرافی محبوب کریپتو در توییتر اعلام کرد که اگر در توییتی که انتشار کرده بود بیش از 2000 لایک به دست آورد، از SHIB پشتیبانی خواهد کرد.

با کمال تعجب، این توییت بیش از 41000 لایک دریافت کرده است، زیرا در آن زمان پلتفرم CryptoPotato از  توسعه شیبا گزارشی بیان کرد، و آن را به دومین توییت محبوب صرافی معرفی کرد. در همین حال، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط شرکت اطلاعاتی پیشرو Global Data نشان داد که مکالمات رسانه‌های اجتماعی بخاطر شیبا۱۶۰۰ درصد در سال جاری افزایش یافته است و به این میم کوین memecoin بیشترین نرخ رشد را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال برتر داده شده است.

قیمت شیبا

شیبا SHIB برخلاف DOGE طی روز گذشته 3 درصد کاهش یافته است.باتوجه به نمودار SHIB/USD توسط Trading View SHIB نشان میدهد شیبا در تلاش است پس از افت دیروز وحجم پایین معاملات خود صعودی را تجربه کند،تا زمانی که SHIB بالاتر از سطح حمایت 0.00002952 دلار معامله شود، گاوها بر خرس ها حاکم خواهند بود.

شیبا

با این حال، خریداران باید به مقاومت 0.00005435 دلار دست یابند و برای ادامه رشد میان مدت،بر این سطح غلبه کنند.شیبا اینو SHIB در زمان انتشار با قیمت 0.00003722 دلار در حال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها