|

قیمت پراید کار کرده بین ۶۰ تا ۱۲۰ میلیون

(جدول) پراید دست دوم مدل 90 چند؟

پراید دست دوم

پراید کار کرده مدل ۹۰ در بازار تنوع قیمتی زیادی دارد و از 60 تا 120 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

 پراید کار کرده مدل ۹۰ در بازار آزاد بازه قیمت گسترده‌ای دارد. به طوری که اگر همین الان سری به سایت‎‌های خرید و فروش بندازید، با آگهی‌هایی روبرو می‌شوید که قیمت آن‌ها بین ۶۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان است. شخصی پراید دست دوم مدل ۹۰ صندوقداری را با رقم ۶۵ میلیون تومان آگهی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، این خودرو به‌خاطر تصادف، بدنه آن دوررنگ است و شاسی‌های جلو و عقبش هم ضربه خورده‌اند. حالا تصور کنید دقیقا ۱۰۰ میلیون تومان بودجه دارید. با ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود پراید دست دوم مدل ۹۰ را با کارکرد ۱۰۰ هزارکیلومتر خریداری کرد. بدنه، شاسی‌ها و موتور این پراید کاملا سالم هستند. دقیقا با همین مشخصات پراید هاچ بکی بین آگهی‌ها وجود دارد که مالکش آن را ۱۲۰ میلیون تومان می‌فروشد. گران بودن پراید هاچ بک صفرکیلومتر نسبت به پراید صندوقدار در بازار مدل‌های دست دوم هم کاملا محسوس است.

پراید دست دوم صندوقدار

پراید دست دوم مدل ۹۰ با قیمت ۶۵ میلیون تومان آگهی شده است. این خودرو ظرف ۱۰ سال ۳۰۰ هزارکیلومتر راه رفته و بدنه آن تمام رنگ است. شاسی‌های جلو و عقب هم ضربه خورده‌اند، اما وضعیت موتور آن سالم نوشته شده است. پراید دست دوم مدل ۹۰ در شهریار تهران ۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. دو لکه رنگ در بدنه وجود دارد شاسی جلو جوش خورده است. آگهی دیگری وجود دارد که در آن ارزش پراید دست دوم مدل ۹۰ را ۸۱ میلیون تومان قید شده است.

پرایدی که در این آگهی دیده می‌شود، ۱۵۰ هزارکیلومتر راه رفته، از لحاظ بدنه و موتور وضعیت سالمی دارد و فقط فروشنده آن به چند لکه کوچک روی سقف اشاره کرده است. با ۱۰۰ میلیون تومان چه پراید دست دوم مدل ۹۰ در بازار وجود دارد؟ پراید نوک مدادی با کارکرد ۱۰۰ هزارکیلومتر دقیقا ۱۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. شخصی که این آگهی را تنظیم کرده، تاکید ویژه‌ای روی واقعی بودن میزان کارکرد خودرو داشته است. شاسی‌ها وضعیت سالمی دارند و طبق عکس‌هایی که در آگهی به چشم می‌خورد بدنه خودرو هم ضربه‌ای ندیده است.

پراید دست دوم مدل ۹۰ در یک آگهی دیگر ۱۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است. این یکی حدود ۱۰۰ هزارکیلومتر مسافت طی کرده، بدنه آن یکی‌دو خط و خش جزئی دارد، ۱۰ ماه از مهلت بیمه آن باقی مانده و مالکش بابت نگهداری صحیح و تعویض به موقع اقلام مصرفی تاکید کرده است. قیمت پراید دست دوم مدل ۹۰ در یک آگهی ۱۲۰ میلیون تومان نوشته شده است. کارکرد این پراید که رنگ نوک مدادی دارد ۹.۵ هزارکیلومتر بوده و بدنه و شاسی‌ها بدون ضربه هستند.

پراید دست دوم هاچ بک

پراید هاچ بک دست دوم مدل ۹۰، با قیمت ۸۷ میلیون تومان آگهی شده است. مدلی که مالکش ادعا می‌کند فقط ۲۸ هزارکیلمتر راه رفته و کاپوت و گلگیر‌ها به‌خطر تصادف تعویض شده‌اند. شاسی جلو هم ضربه خورده‌اند و و فقط یک ماه از مهلت بیمه آن باقی مانده است. پراید هاچ بک دست دوم مدل ۹۰ در یکی از آگهی‌ها ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد. حدود ۲۴۵ هزارکیلومتر کارکرد این خودرو است، گلگیر سمت راست تعویض شده و از روی عکس‌ها مشخص است بدنه آن هم چند خط و خش دارد.

با این حال وضعیت موتور سالم نوشته شده است. تقریبا با همین بودجه می‌شود سراغ پراید هاچ بک دست دوم مدل ۹۰ رفت که ۱۵ هزارکیلومتر مسافت کرده، شاسی عقب ضربه خورده، بدنه آن از چند ناحیه رنگ خورده و حدود ۹۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید هاچ بک دست دوم با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان بین آگهی‌ها دیده می‌شود. طی این ۱۰ سال ۹۰ هزارکیلومتر از این خودرو کار کشیده‌اند و در آگهی به ضربه دیدن شاسی جلو اشاره شده است و بدنه آن هم چند خط و خش جزئی دارد. بین انواع پراید هاچ بک دست دوم مدل‌های‌تر و تمیز زیادی در آگهی‌ها وجود دارد.

یک نفر پراید هاچ بک دست دومش را ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشد. مالک این خودرو در آگهی به سالم بودن موتور، شاسی‌ها و بدنه خودرو اشاره کرده و است و قیمت پیشن‌های را مقطوع اعلام کرده است. پراید هاچ بک دست دوم دیگری با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. موتور خودرو، بدنه و شاسی‌ها سالم هستند و ۱۲ ماه از مهلت بیمه این پراید هاچ بک دست دوم باقی مانده است.

مشخصات پراید دست دوم مدل ۹۰ در آگهی‌های خرید و فروش

نوع پراید

کارکرد

وضعیت خودرو

قیمت

پراید صندوقدار

۳۰۰ هزار کیلومتر

ضربه خوردن بدنه و شاسی‌ها

۶۵ میلیون تومان

پراید صندوقدار

۲۰۰ هزار کیلومتر

ضربه خوردن شاسی و دو لکه رنگ روی بدنه

۷۵ میلیون تومان

پراید صندوقدار

۱۵۰ هزار کیلومتر

بدنه، شاسی و موتور سالم

۸۱ میلیون تومان

پراید صندوقدار

۱۰۰ هزار کیلومتر

بدنه، شاسی و موتور سالم

۱۰۰ میلیون تومان

پراید صندوقدار

۱۰۰ هزار کیلومتر

بدنه چند خط و خش دارد

۱۱۰ میلیون تومان

پراید صندوقدار

۹.۵ هزار کیلومتر

بدنه، شاسی و موتور سالم

۱۲۰ میلیون تومان

پراید هاچ بک

۲۸ هزار کیلومتر

ضربه خوردن بدنه و شاسی‌ها به‌خاطر تصادف

۸۷ میلیون تومان

پراید هاچ بک

۲۴۵ هزار کیلومتر

بدنه چند خط و خش دارد

۹۵ میلیون تومان

پراید هاچ بک

۱۵ هزار کیلومتر

بدنه چند خط و خش دارد

۹۸ میلیون تومان

پراید هاچ بک

۹۰ هزار کیلومتر

بدنه چند خط و خش دارد

۱۰۰ میلیون تومان

پراید هاچ بک

۱۲۰ هزار کیلومتر

بدنه، شاسی و موتور سالم

۱۱۸.۵ میلیون تومان

پراید هاچ بک

۹۰ هزار کیلومتر

بدنه، شاسی و موتور سالم

۱۲۰ میلیون تومان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها