|

مرز۵۱۰۰۰دلاری!!

بیت کوین زیرک سیگنالش فاش شد!

bitcoin

افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار جنجالی در بازار رمز ارزها ایجاد کرده است

لینک کوتاه کپی شد

اقدام قیمت بیت کوین (BTC)

شایانیوز-بعد از افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار جنجالی در بازار رمز ارزها ایجاد کرده است اکنون رسیدن قیمت به این شاخص گاوها و خرس های بازار را به تلاطم وا داشته. ناگفته نماند که توییت های منتشر شده باعث شده گاو ها و خرس های بیت‌کوین  BTC به نبرد برای رسیدن به 52000 دلار ادامه محکم تر ادامه دهند. و این ریسک غیرقابل پیش‌بینی شده باعث ترس سرمایه‌گذاران خواهدشد.

BITCOIN

با این حال، چشم انداز افزایش قیمت بیت کوین فراتر از این منطقه در سال جدید همچنان مطلوب باقی می مانده است چون احتمال افت اولیه وجود دارد‌.از آنجایی که سرمایه‌گذاران با احتیاط نظاره گر روند این ارز دیجیتال بزرگ می باشند و خرید در پایین‌ترین رقم ماه دسامبر یعنی 42333 دلار یک برگ برنده برای این معامله گران می باشد

.جفت بیت کوین/دلار آمریکا پس از جهش از پایین‌ترین نرخ روزانه خود یعنی 50,480 دلاری، اکنون به مناطق بالاتر دست یافته است.قیمت بیت کوین BITCOIN در 24 ساعت گذشته بیش از 3.5 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد این افزایش ممکن است ادامه یابد. ولی نظریه هایی وجود دارد که می گویند بیت کوین فعلاً در روندی مناسب قرار ندارد ولی غیر مشخص می باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها