|

آمازونی جدید!

بابانوئل با شیبا دوج کوین چه کرد؟

SHIBAINU

تنها سه روز مانده تا پایان سال 2021، کاملاً مشهود است که شاهد یک سال جدید با آمازون دیگر برای ارزهای دیجیتال و پذیرش آن باشیم

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-تنها سه روز مانده تا پایان سال 2021، کاملاً مشهود است که شاهد یک سال جدید با آمازون دیگر برای ارزهای دیجیتال و پذیرش آن باشیم. ارزهای دیجیتال سال پیش را با ارزش بازار ۷۷۴ میلیارد دلار آغاز کردند و تاکنون توانستند از ۳ تریلیون دلار فراتر روند.اگرچه توکن‌های دیجیتالی اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم به این افزایش کمک کردند، ولی میم کوین‌هایی از جمله Shiba Inu و Dogecoin نیز نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران جدید داشتند.قیمت Shiba Inu از 0.000000000073 دلار در 1 ژانویه به 0.00003654 دلار  رسیده است.

رشد عظیم 65،246،475 درصدی،باعث شدن سرمایه‌گذاران روی توکن‌های SHIB امتحان کنند.در طول سال گذشته، محبوبیت memecoins به شدت افزایش یافته است وکوین مارکت کپ، شیبا اینو را به عنوان محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده معرفی کرده است که از بیت کوین و اتریوم پیشی گرفته است.اینmemecoin موفق شد در اکتبر به بالاترین سطح تاریخ 0.0000088 دلار دست یابد و تاج Dogecoin را تصاحب کرد.

علاوه بر این، ابتکار شیبا اینو نسبت به NFT و FOMO در میان سرمایه گذاران به عملکرد خوب آن کمک کرد. با این اوصاف این محبوبیت زیاد دوام نیاورد و SHIB موقعیت خود را در لیست 10 ارز دیجیتال برتر از دست داد و اکنون با ارزش متوسطی معامله می شود.

با این حال، شیبا اینو که انتظارات سرمایه‌گذاران را بر باد داد، در این فصل بابا نوئل رالی شیبا را راه اندازی نکرد و حتی زمانی که بیت‌کوین توانست به بالاتر از 50 هزار دلار برسد شیبا خیلی واکنش نشان داد فعلا نمی توان پیش بینی کرد که چه چیزی در انتظار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها