|

سیگنالی کارآمد!

دلیل اصلی ریزش رمزارزها فاش شد!

arzdigital

چه چیزی کاتالیزور اصلی برای کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در ماه دسامبر می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-به گفته سرمایه گذاران و تحلیلگران، افزایش نوع omicron Covid-19 در ایالات متحده کاتالیزور اصلی برای کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در ماه دسامبر می باشد،اتریوم در سال 2021 بیش از 400 درصد افزایش یافته و سرمایه گذاران روند ارز های بزرگ و پر ریسک را پس از ظهور نوع Omicron نسبت به قبل بررسی می کنند.

بیت کوین رشد دو برابری معنی S&P 500 و ریپل Ripple بیش از 200 درصد تا به امروز تجربه کرده اند ولی هر دو ارز نیز در این ماه دو رقمی هستند.برایان کلی، مدیر عامل و موسس شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال BKCM به CNBC گفت: با آمدن Omicron و رکود اقتصاد ایالات متحده، بسیاری از صندوق های کلان که از بیت کوین به عنوان این پوشش تورم ادواری استفاده می کنند و قطعاً در این ماه از این قیمت نهایت استفاده را کردند.

به گفته لو کرنر، شریک در BlockChain Co-Investors، سرمایه‌گذاری ESG و نگرانی‌ها در مورد مصرف انرژی نیز دلیلی برکاهش اخیر کریپتو بوده است همچنین سهام‌هایی که ارزهای دیجیتال را نگه می‌دارند یا استخراج می‌کنند، نسبت به خود دارایی‌ها در ماه دسامبر افت عمیق‌تری داشتند مثلا MicroStrategy در این ماه 21٪ کاهش یافته،در حالی که Riot Blockchain 38٪و Marathon Digital 31% کاهش یافته است.

خیلی سرمایه‌گذاران معتقدند بعد از بهبود روند نوعی جدید بازار ارز دیجیتال دوباره اوج خواهد گرفت. و کُلی نسبت به بیت کوین خوش بین است و معتقد است که تا پایان سال 2022 به 100000 دلار می رسد، اما همچنین می گوید ظهور متاورس علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها