|

گرد و خاک شیبا در بازار رمزارز

سیگنال مثبت برای شیبا؛ تعداد شیباها نصف شد!

شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا این روزها در بازار رمزارز گرد و خاک زیادی به پا کرده و اخبار ورودش به حوزه بازی‌های بلاکچین و متاورس به شدت زیاد شده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شرکت nowpayment در توئیتی نوشت: به زودی ویژگی‌ اختصاصی سوزاندن شیبا در اوایل سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی می‌شود. همچنین این شرکت که مقر اصلی آن در آمستردام هلند قرار دارد قول داده تا ۳ درصد از دارایی شیبا اینوی خود را در زمان راه‌اندازی پلتفرم سوزاندن شیبا می‌سوزاند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، این ویژگی ارزهای دیجیتال شیبا را به یک آدرس غیرقابل بازگشت برای اطمینان از حذف کامل از عرضه در گردش و افزایش قیمت این ارز می‌فرستد.

کاهش عرضه و افزایش تقاضا برای شیبا باعث می‌شود تا این ارز با افزایش قیمت همراه شود. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ کل عرضه در گردش شیبا حدود ۵۴۹ هزار میلیارد توکن است و تعداد عرضه در گردش شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ نصف شده است.

جالب اینجاست که بدانید ویتالیک بوترین که یکی از بنیانگذاران اتریوم است در سال ۲۰۲۱ حدود ۴۱۰ هزار میلیارد توکن شیبا اینو را سوزاند. همچنین تیم سرگرمی بیگر (Bigger) اعلام کرد در جشن که به صورت زنده از کانال یوتیوب پخش شد، بیش از ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار شیبا به یک آدرس خالی فرستاده شد تا به طور دائم از جریان خارج شود.

ارز دیجیتال شیبا این روزها در بازار رمزارزها گرد و خاک زیادی به پا کرده و اخبار مبنی بر ورود شیبا به حوزه بازی‌های بلاکچین و متاورس به شدت زیاد شده است. از طرفی طرفداران این ارز هر روز در حال تلاش برای کاهش تعداد ارزهای شیبا هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ..... ارسالی در

    ۳درصد سوزاندن توکن شیبا چیزی نیست باید بیش از ۸۰تا۹۰توکن بسوزنه شیبا فعلا رشد نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها