|

معاون دادستان کل کشور!

باید در زمینه‌ ارزهای دیجیتال به‌روز باشیم؟

arzdigital

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه رمزارزها هم فرصت و هم تهدید محسوب می‌شوند، گفت: امروز باید در زمینه‌هایی مانند ارزهای دیجیتال…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-سعید عمرانی اظهار کرد: امروزه ارزهای دیجیتال خودشان را به اقتصاد دنیا تحمیل کرده‌اند و چه بسا این رمزارزها یک پدیده‌ای در مقابل دلار از سوی کشورهای مخالف آمریکا باشد.

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصادآنلاین وی با تأکید بر اینکه رمزارز موضوعی نیست که دادستانی کل بخواهد برای آن تصمیم بگیرد، تصریح کرد: دادستانی کل کشور از حیث مدعی‌العموم حافظ منافع مردم است و در خصوص زیان‌های احتمالی وارده به مردم باید به‌موقع ورود کند و دستور لازم را صادر کند.

عمرانی ادامه داد: موضوع رمزارزها موضوعی اقتصادی است و در این خصوص یک جامع‌نگری کلی در سطح حکومت باید اتفاق بیفتد و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود؛ قوه قضاییه و دادستانی کل کشور هم بخشی از حکومت هستند و در صورت لزوم به موضوع ورود خواهند کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور متذکر شد: امروز باید در زمینه‌هایی مانند ارزهای دیجیتال به‌روز باشیم و برای آن یک کارشناسی دقیق و درست انجام بدهیم زیرا رمزارزها هم فرصت و هم تهدید محسوب می‌شوند و این را باید متخصصان امر اعلام کنند که اگر تهدید است، باید قوانین سلبی با مجازات کافی در نظر گرفته شود و اگر فرصت است، باید مجوز لازم برای توسعه آن داده شود.

عمرانی با بیان اینکه در گذشته مواردی در خصوص رمزارزها بوده که برای آنها مجوز صادر شده است، اظهار کرد: مسئولان مربوطه باید به‌موقع در جریان امور در خصوص فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها باشند و فعالیت‌های کارشناسی را انجام دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها