|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

حماسه جنجالی شیبااینو و حریف هایش!

SHIBAINU

بررسی جنجالی تعداد بازدیدکنندگان رمزارزها کدام یک از رمزارزها در سالی که گذشت حماسه ای زیبا آفریدند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بر اساس گزارش CoinMarketCap، بیت کوین، محبوب ترین ارز دیجیتال جهان، با 145 میلیون بازدید، ولی شیبا حدود 43 میلیون بیشتر از آن در جایگاه دوم قرار دارد.طی 12 ماه گذشته، شیبا اینو بیش از 188 میلیون بازدید داشته است. از سوی دیگر، بر اساس CoinMarketCap، وب‌سایت ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین، محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان، با ۱۴۵ میلیون بازدید که حدوداً ۴۳Shiba Inu میلیون بیشتر  در جایگاه دوم قرار دارد.

جالب اینجاست که Dogecoin با 107 میلیون بازدید در رتبه سوم لیست قرار دارد در صورتی که شیبا اینو گرفته است.پس از آنها کاردانو و اتریوم با 86 میلیون بازدید و 81 میلیون بازدید در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.روز کریسمس، CoinMarketCap این رتبه بندی را در دسته رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت.

این پست با عنوان "صرف نظر از رتبه بندی قیمتی نشان می دهد که کدام رمز ارز در سالی که گذشت بیشترین بازدید را داشته اند!"اگرچه شیبا اینو تنها 15 ماه از عمرش می گذرد، اما در حال حاضر سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان با ارزش بازار بیش از 18 میلیارد دلار است.

در ماه اکتبر، این ارز دیجیتال در عرض چهار روز بیش از 133 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخ 0.000088 دلار رسید.که با گذشت زمان، در بین سرمایه گذاران و صرافی های ارز دیجیتال و سایر نهادها به طور یکسان مورد توجه قرار گرفت.گذشته، حامیان شیبا اینو با استفاده از هشتگ‌هایی مانند «SHIBARMY»، «ShibaSwap»، «shibainu»، «shibainucoin» و غیره، توکن ها میم را به اشتراک گذاشته‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها