|

لونا ارزی نو پا؟

رقیب جنجال به پا کن میم کوین ها!

لوناLUNA

لوناLUNA به صعود خود ادامه می دهد؟ در حالی که سایرتوکن های پیشرو فاقد حرکت صعودی هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-لوناLUNA به صعود خود ادامه می دهد در حالی که سایرتوکن های پیشرو فاقد حرکت صعودی هستند با اینکه خیلی از ارزهای دیجیتال در سال جدید بسیار اون حرکت کرده‌اند، ترا سال 2022 را با قدرت شروع کرده است.Terra که دومین بلاک چین بزرگ DeFi در جهان است، در سال 2021 به سرعت محبوبیت پیدا کرد و معامله گران شرط می‌بندند که در سال 2022 عملکردی قوی از خود نشان دهد.

در میان ارزهای پیشرو مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، سولانا، کاردانو، XRP، پولکادوت، آوالانچ، دوج کوین، شیبا اینو، لونا تنها ارز دیجیتالی است که در حال حاضر از روند صعودی قوی برخوردار میباشد‌،لازم به ذکر است که AVAX نیز در یک روند کلی صعودی است، اگرچه اخیراً نتوانسته است به اوج  قبلی  خود  برسد. سایر ارز های پیشرو همگی در مرحله عقب نشینی هستند که قدرت LUNA چشم گیر کرده است.

لونا

تست موفقیت آمیز مقاومت در 98 دلار، LUNA را به سمت مقاومت در 101.50 دلار سوق خواهد داد. لونا نزدیک به سطح 88 دلار منطقه حمایتی دریافت کرد و در تلاش است تا بالاتر از مقاومت در 92.50 دلار قرار گیرددر صورتی که LUNA از این سطح بالاتر رود، به سمت سطح مقاومت بعدی در 103.50 دلار حرکت خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها