|

تحلیلی تکنیکال!

نقشه جنجالی از خرس های دوج کوین!

DOGCOIN

یش از 54٪ از دارندگان Dogecoin تا دسامبر 2021 سود دریافت کرده اند.این میم کوین Memecoin پس از اینکه ایلا ماسک به عنوان یک روش پرداخت از آن…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیش از 54٪ از دارندگان Dogecoin تا دسامبر 2021 سود دریافت کرده اند.این میم کوین Memecoin پس از اینکه ایلا ماسک به عنوان یک روش پرداخت از آن استفاده کرد افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. Subreddit Dogecoin یکی از محبوب ترین ها ارزها در سال 2021 بود.

قیمت Dogecoin برای سال 2022 آماده می شود بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعات رمزنگاری IntoTheBlock،حدود 54 درصد از دارندگان Dogecoin در ماه گذشته سود دریافت کرده اند و این memecoin پس از افت به زیر 0.16 دلار اصلاح قیمت را ثبت کرده است.

ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر تسلا اخیراً از Dogecoin به عنوان یک روش پرداخت برای برخی از کالاهای این شرکت خبر داد. افزایش 40 درصدی قیمت Dogecoin، آن را به بالاترین رکورد قبلی خود نزدیک کرد.جالب اینجاست که r/Dogecoin محبوب‌ترین subreddit بود که به خاطر طرفداران زیادی افزایش قیمت را تجربه کرد.تحلیلگران روند قیمت Dogecoin را ارزیابی کرده و روندصعودی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با مقایسه افزایش قیمت Dogecoin با روند صعودی ریپل از سال 2017، تحلیلگران شباهت هایی را بین این دو ترسیم کردند. روند قیمت دوج کوین شبیه به ریپل است، دقیقا مانند زمانی که این آلت کوین در دوره صعودی 2017 به بالاترین حد خود دست یافت.

اkingthies، یک تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال، قیمت Dogecoin را تا 0.19 دلار پیش بینی کرده است. این تحلیلگر مقاومت ها را 0.191 دلار، 0.198 دلار، 0.203 دلار و 0.0223 دلار را برای قیمت احتمالی دوج کوین ثبت کرده است. این تحلیلگر به قیمت Dogecoin در محدوده 0.15 تا 0.19 دلار چشم دوخته است.

تحلیلگران FXStreet معتقدند که Dogecoin یک تله برای خرس ها ایجاد کرده است تا قیمت memecoin را به 0.24 دلار برساند که 41 درصد نسبت به قیمت فعلی افزایش دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها