|

سیگنالی کارآمد!

فاش لیست پیش بینی بیت کوین!

bitcoin

گلدمن ساکس در فهرستی از پیش بینی های سال 2022 گفت که بیت کوین ....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ک پاندل، تحلیلگر گلدمن ساکس، در یادداشتی تحقیقاتی به مشتریان گفت: بیت کوین در سال 2022 با استقبال گسترده تر از دارایی های دیجیتال و جای طلا را خواهد گرفت.گلدمن ساکس به ارزش بازار 700 میلیارد دلاری بیت کوین در مقایسه با حدود 2.6 تریلیون دلار طلایی که در اختیار دارد اشاره کرد وگفت که این ارز دیجیتال در حال حاضر 20 درصد از سهم بازار " گلدمن ساکس در فهرستی از پیش بینی های سال 2022 گفت که بیت کوین "به احتمال زیاد" در طول زمان به با ارزش ترین دارایی تبدیل خواهد شد.

در این یادداشت آمده است که در یک سناریوی فرضی که بیت کوین 50 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص می دهد، قیمت آن به بیش از 100000 دلار می رسد.

پاندل می‌نویسد: «بیت‌کوین ممکن است کاربردهایی فراتر از یک «ذخیره ارزش» داشته باشد - و بازارهای دارایی دیجیتال بسیار بزرگ‌تر از بیت‌کوین هستند - اما ما فکر می‌کنیم که مقایسه ارزش بازار آن با طلا می‌تواند به تعیین پارامترهایی در نتایج قابل قبول برای بازده بیت‌کوین کمک کند. 

اصطلاح "ذخیره ارزش" معمولاً دارایی هایی را توصیف می کند که می توانند ارزش خود را در طول زمان بدون کاهش ارزش حفظ کنند، مانند فلزات گرانبها یا برخی ارزها.بیت کوین امروز در منطقه 46073 دلار معامله درحال معامله است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها