|

گاوهای دوج کوین!

دوج کوین در منطقه انفجاری یا نابودی؟

DOGCOIN

مت Dogecoin بیش از یک ماه است که در محدوده معاملاتی قیمت گذاری شده است. با این حال، اگر گاوها نتوانند طی دو هفته آینده از Dogecoin…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت Dogecoin بیش از یک ماه است که در محدوده معاملاتی قیمت گذاری شده است. با این حال، اگر گاوها نتوانند طی دو هفته آینده از Dogecoin پشتیبانی کنند، flash-crash south پیروز خواهدشد.در صورت شکست حمایت کوتاه مدت، قیمت Dogecoin با کاهش 44 درصدی روبرو خواهد شد

.ناحیه سایه دار قرمز در نمودار زیر محدوده قیمتی را مشخص می کند که در آن نمایه حجمی بین نواحی ارزش 0.08 دلار و 0.16 دلار بسیار کم می شود. درک نحوه تفسیر Volume Profile می تواند به روشن کردن میزان نزدیک بودن Dogecoin به یک حرکت تسلیم مهم کمک کند.

نمایه حجم اندازه گیری افقی حجم در یک قیمت خاص است. این سطوح قیمت را مشخص می کند که در آن بیشترین خرید و فروش رخ داده است - جایی که گاوها و خرس ها برای تعیین جهت بازار بیشترین جنگ را داشته اند.

dogcoin

گره‌های با حجم بالا سطوح حیاتی حمایت و مقاومت را نشان می‌دهند. بنابراین، در تحلیل تکنیکال، تحلیلگران حرکت دور از گره‌های با حجم بالا را به عنوان یک رویداد با اهمیت تفسیر می‌کنند. هرگونه ریزش به زیر این مناطق برای Dogecoin، این به معنای بازگشت به منطقه ارزش 0.08 دلار است.

این حال، در طول ماه گذشته به خرس‌ها فرصت‌های متعددی داده شده است تا قیمت Dogecoin را به سمت سقوط قابل توجهی سوق دهند - اما نتوانسته‌اند یا نمی‌خواهند این کار را انجام دهند. هولدرها هنوز تسلیم نشده اند. خرس‌ها نگران باز کردن یک پوزیشن جدید در نزدیکی این پایین‌ها و گاوهای در کناره‌ها نگران خرید هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها