|

حرکتی جدید پالیگان!

مارکت پلیس های ارز وNFTها!

NFT

چراپلیس رریبل (rarible) در اقدام اخیر خود موقتا تمام سفارشات اوپن سی را کنسل کرد تا ابزاری را پیاده‌سازی کند ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-مارکت‌پلیس رریبل (rarible) در اقدام اخیر خود موقتا تمام سفارشات اوپن سی را کنسل کرد تا ابزاری را پیاده‌سازی کند که از فروش اشتباهی NFT کاربرانش جلوگیری خواهد کرد. این مارکت خریدوفروش و ایجاد NFT در توییت امروز خود، اطلاعاتی را در مورد مدیریت جدید سفارش و جلوگیری از سفارش پرریسک فروش در اوپن‌ سی منتشر کرد.

ابزار معرفی‌شده توسط رریبل به کاربرها کمک می‌کند تا تفاوت بین سفارش فعال و غیرفعالشان را متوجه شوند و NFTهایشان را به اشتباه نفروشند. بخشی از مدل بیزنس رریبل، جمع‌آوری سفارش‌های اوپن‌ سی در پلتفرم خودش است. این ابزار سفارش‌ها را به دو صورت فعال و غیرفعال به نمایش در می‌آورد تا کاربران برای فروش دارایی‌هایشان دچار سردرگمی نشوند. در این توییت آمده است که سفارش‌های فعال بیشتر جلب‌توجه می‌کنند؛ درحالی‌که سفارش‌های غیرفعال در صورت بازگشت NFT به ولت فعال خواهند شد.

هفته گذشته پالیگان به‌عنوان راه حل مقیاس‌بندی لایه ۲ اتریوم فعالیت آن‌چین قابل توجهی داشته است. اخیرا بازی کسب درآمدی NFT Sunflower Farmers روی شبکه پالیگان اجرا شده و حجم بالای کاربران فضای زیادی از شبکه گرفته است.

محبوبیت این بازی NFT باعث مصرف ۴۰ درصدی گس در این شبکه شده و این در حالی است که حساب بعدی شبکه، تنها ۳ ٪ گس را به خود اختصاص داده است. این بازی باعث افزایش گس فی ۱۶ درصدی در بلاک‌چین پالیگان شد و همین افزایش گس فی مشکلاتی را برای بعضی از دی‌اپ‌ها ایجاد کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها