|

سیگنالی کارآمد!

بیت کوین آستانه فروش یا خرید؟

bitcoin

با افزایش زیان ارزهای دیجیتال، بیت کوین به پایین ترین حد سه ماه اخیر سقوط کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بیت کوین در اواخر روز جمعه در بحبوحه نگرانی های ناشی از تشدید سیاست پولی ایالات متحده و قطع اینترنت در قزاقستان، دومین مرکز بزرگ استخراج بیت کوین در جهان، به پایین ترین حد سه ماه اخیر سقوط کرد.بر اساس داده های Coin Metrics، قیمت بیت کوین درست بعد از ساعت 10:50 صبح جمعه به وقت شرقی به زیر مرز 41000 دلار  و به 40749.90 دلار رسید و به پایین ترین سطح خود از 29 سپتامبر عقب نشینی کرد آخرین معاملات با ۲.۹ درصد کاهش به قیمت ۴۱۹۴۷.۷۵ دلار بود.

پس از دقایقی از نشست دسامبر فدرال رزرو که نشان داد بانک مرکزی ایالات متحده محرک دوران همه گیری خود را لغو خواهد کرد، بزرگترین ارز دیجیتال جهان در اوایل این هفته سقوط کرد.این اظهارات جنگ‌طلب باعث فروش در بازارهای سهام جهانی شد که به ارزهای دیجیتال سرایت کرد. گاوهای بیت کوین اغلب آن را به عنوان دارایی غیر مرتبط با بازارهای مالی سنتی توصیف می کنند، با این حال کارشناسان متوجه تشابهات رو به رشد در حرکت قیمت بیت کوین و سهام شده اند،یکی دیگر از خبرهای که بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد، اقدام رئیس جمهور قزاقستان به قطع سرویس اینترنت به دنبال اعتراضات مرگبار علیه دولت است.

بر اساس گزارش مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج، این کشور آسیای مرکزی 18 درصد از قدرت پردازش شبکه بیت کوین را در اختیار دارد. بسیاری از ماینرهای کریپتو به دلیل ممنوعیت استخراج ارز مجازی توسط پکن، از چین به قزاقستان همسایه گریختند.

مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلوبال بلاک، کارگزار دارایی دیجیتال مستقر در بریتانیا، گفت: قدرت محاسباتی بیت کوین "مستقیماً با قیمت بیتکوین مرتبط نیست، اما نشانه ای از امنیت شبکه است، بنابراین سقوط می تواند در کوتاه مدت سرمایه گذاران را ترساند."

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها