|

تحلیلی تکنیکال!

سیگنالی مهم از دوج کوین بیت کوین و...

DOGCOIN

قیمت ارزهای دیجیتال امروز: اتر،توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم، بیش از 4 درصد بالاتر وارد معامله شدن و دوج کوین...

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-قیمت ارزهای دیجیتال امروز: اتر،توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم، بیش از 4 درصد بالاتر وارد معامله شدند. بیت کوین به بالاتر از سطح 42000 دلارافزایش یافت. محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار حدود 1 درصد افزایش یافت و به 42614 دلار رسید.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال جدید تاکنون نزدیک به 8 درصد کاهش یافته. در همین حال، بر اساس گزارش CoinGecko، ارزش بازار جهانی کریپتو بیش از 2 درصد افزایش یافت و به 2.12 تریلیون دلار رسید.قیمت بیت کوین در چند ساعت گذشته به سطح 43000 دلار رسید.

در بازه زمانی ساعتی، BTC را می توان دید که از الگوی مثلث خارج شده است. با این حال، اگر وضعیت اقتصاد کلان ثابت بماند، بیت کوین و سایر آلت کوین ها می توانند نزولی باقی بمانند. حمایت بعدی بیت کوین در مرز 40000 دلار است. در همین حال،ایران ممکن است به زودی امکان پرداخت با کریپتو دا برای معاملات بین‌المللی  فراهم کند.»اتر، سکه مرتبط با بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، بر اساس گزارش CoinDesk، با جهش ۳ درصدی به ۳۲۲۸ دلار رسید.

از سوی دیگر، قیمت‌های Dogecoin بیش از 5 درصد بالاتر از 0.13 دلار معامله شدند، در حالی که Shiba Inu نزدیک به 6 درصد افزایش یافت و به 0.000028 دلار  در همین حال، بایننس کوین بیش از 6 درصد افزایش یافت و به 459 دلار رسید.عملکرد سایر توکن‌های دیجیتال نیز با ارزهای دیجیتالی مانند Solana، Cardano، XRP، Litecoin، Polkadot، Polygon، Stellar، Uniswap با سود معاملاتی در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافته است.«Polygon (MATIC) Chainlink (LINK) را به عنوان محبوب‌ترین توکن مورد معامله در بین 1000 نهنگ برتر اتریوم قرار داد. در واقع، اکثر سرمایه‌گذاران بزرگ در طی نزول اخیر به MATIC خریدند.

نمودار 4 ساعته نشان‌دهنده شکست از الگوی کانال نزولی، بلافاصله پس از انتشار فناوری مقیاس‌پذیری دانش صفر پلونکی در Polygon، منون اضافه کرد. گزارشی از مدیر دارایی‌های دیجیتال CoinShares نشان داد که محصولات و وجوه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در هفته اول سال 2022 جریان خروجی خالص داشتند که در مجموع به رکورد 207 میلیون دلار رسید. این بخش چهار هفته متوالی خروجی از اواسط دسامبر را تجربه کرده است که در مجموع به 465 میلیون دلار یا 0.8 درصد از کل دارایی های تحت مدیریت رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها