|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

شیبا دوج و اتر به چه رتبه ای کسب کردند؟

DOGCOIN

چه چیزی تعیین سطح ادراک ارزهای دیجیتال طراحی شده است که رشد تصاعدی در سال 2021 و جریان اصلی را به وضوح نشان می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تیم Huobi به تازگی گزارشی پرسر وصدا منتشر کرده است که برای تعیین سطح ادراک ارزهای دیجیتال طراحی شده است که رشد تصاعدی در سال 2021  و جریان اصلی را به وضوح نشان می دهد.NFT ها روند بازار رمزارزها را تغییر خواهند داد.

هوبی

بر اساس این گزارش، شکوفایی و پیشرفت NFT در بازار رمزارزها جزعی از دلایل اصلی رشد دارایی‌های ارز دیجیتال تلقی میشود. در همین حال، رمزارزها و توکن‌های بزرگ قبلاً توانایی این را نداشتند که توجه افراد مشهور مثل هالیوودی ها را که به خودجلب کنند.

مایک تایسون، پاریس هیلتون و  دیگر سرمایه داران ارزهای دیجیتال با انتشارات متعدد در رسانه‌های اجتماعی رسمی خود کاربران شگفت‌زده کردند و تبلیغات خاصی در این حیطه انجام میدهند.میم کوین ها در حال افزایش هستند در حالی که NFTها توجه زیادی را در این صنعت از سوی افرادجلب کرد. 

شیبااینو

میم توکن هایی مانند Shiba Inu ، Doge و سایر دارایی های کوچکتر در بین سرمایه گذاران کهنه کار صنعت بسیار محبوب شدند. شیبا اینو یکی از سریع‌ترین گروهایی است که در حال رشد در تاریخ رمزنگاری بود که تنها در چند ماه پس از کشف ازطرف بازار، به یک میلیون دارنده رسید. دلیل آن رشد انفجاری 1000 درصدی است که در ماه اکتبر در بازار به آن دست یافت.این گزارش حاکی از آن است که دو شاخه محبوب صنعت به طور کلی، متاورس و NFTها، دو موضوع محبوبی هستند که شهروندان ایالات متحده با آن آشنا هستند. در مورد توکن‌ها و سکه‌ها، شیبا اینو، دوج، اتریوم و بیت‌کوین در صدر «شنیده‌شده‌ترین» رمزارزها در میان مردم قرار دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها