|

آخرین قیمت محصولات سایپا

ساینا در مرز ۲۰۰ میلیون تومان قرار گرفت!

«ساینا» در بازار با افزایش ۲ میلیون تومانی به مرز ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که ۹بهمن ۱۴۰۰ «ساینا» در بازار با افزایش ۲ میلیون تومانی به مرز ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اقتصادنیوز؛ بازار خودروهای سایپا مانند پرتیراژهای ایران خودرو رشد محدود قیمت داشت و غالب محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

رشد قیمت برخی از محصولات سایپا همزمان شد با نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار در بازار امروز، رشدی که موجب شد تا «ساینا» رشد قیمت را تجربه کند. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو تعطیلات یک هفته مذاکرات احیای برجام نیز بر بلاتکلیفی در بازار خودرو دامن زده و موجب سردرگمی خریداران و فروشندگان در بازار شده است. بطوریکه خرید و فروش خودرو در بازار به پایین ترین سطح خود رسیده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است بجزء «ساینا» سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط امروز «ساینا» با رشد ۲ میلیونی در بازار ۱۹۶ میلیون تومان قیمت خورد و به ۲۰۰ میلیون تومان نزدیک شد. براساس ارزیابی بازار سایر محصولات سایپا امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر ۱۸۲میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا ۲ معمولی» نیز امروز بدون تغییر ۱۸۷ میلیون تومانی ماند.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۴۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر خانواده کوییک نیز امرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براساس ارزیابی بازار قیمت «کوییکR» در بازار امروز به ۲۰۲ میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر قیمت در بازار ۱۹۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا+9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها