|

ابزار پرداخت؟

دوج کوین ناجی اینترنت!؟

DOGCOIN

آیادوج کوین (DOGE)، اولین میم کوین دنیای کریپتو که قصد دارد به یک ابزار پرداخت تبدیل شود؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دوج کوین (DOGE)، اولین میم کوین دنیای کریپتو که قصد دارد به یک ابزار پرداخت تبدیل شود، در سال‌های اخیر عمدتاً به عنوان یک وسیله برای انعام و ارسال مقادیر کوچک دارایی مورد استفاده قرار گرفته است.

هم موسس دوج کوین، بیلی مارکوس (Billy Markus) معتقد است که آینده این میم کوین محبوب بسیار روشن است زیرا قصد دارد کیفیت اینترنت را بهبود ببخشد.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوزوزی‌کریپتو، همزمان با افزایش محبوبیت و گسترش اینترنت اشیا، تقاضای زیادی برای پرداخت‌های خرد آنی با کارمزد بسیار پایین وجود دارد. دوج کوین، اولین میم کوین جهان که در ابتدا در سال 2013 توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر (Jackson Palmer)، به عنوان کوینی برای تمسخر بیت کوین ارائه شد، با سرعت زیادی به عنوان یک روش محبوب برای انجام تراکنش‌های خرد سریع در سراسر اینترنت شناخته شد.

بنابر گفته مارکوس که در توییتر با نام Shibetoshi Nakamoto شناخته شده است، دوج کوین می‌تواند اینترنت را درست کند! او در توییت روز 4 فوریه خود گفت که این ارز دیجیتال «به پلتفرم استاندارد جهان برای تراکنش‌های خرد» تبدیل خواهد شد.

در می سال گذشته، مدیر عامل تسلا و SpaceX، ایلان ماسک، تأیید کرد که اگر دوج کوین بتواند به زمان تولید بلاک سرعت ببخشد، اندازه بلاک را 10 برابر افزایش دهد و کارمزد را هم 100 برابر کاهش دهد، به راحتی می‌تواند بیت کوین را شکست دهد. لازم به ذکر است که در سال 2021، ماسک یکی از حامیان سرسخت دوج کوین بود و توییت‌های او باعث افزایش قیمت تحسین برانگیز این میم کوین شد.

در 24 ساعت گذشته، قیمت دوج کوین رشدی 7.57 درصدی را ثبت کرده و سطح حمایت 0.15 دلار را پس گرفته است. البته در حال حاضر قیمت این میم کوین با کمی کاهش در حوالی 0.149 دلار معامله می‌شود.

مارکوس در توییتی دیگر که نشان داد فقط 220,000 واحد DOGE دارد، گفت «دوج کوین به دوست قدیمی خود، 0.15 دلار برگشت». لازم به ذکر است که دوج کوین در روز 8 می 2021، قله تاریخی خود در سطح 0.731578 دلار را ثبت کرد. البته این قله مدت زیادی باقی نماند و مارکوس هم به این موضوع اشاره کرد و در توییتی نوشته بود که خوش و بش دوج کوین با 73 سنت بسیار کوتاه بود

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها