|

سیگنالی کارآمد!

سیگنال مهم بیت کوین!!

bitcoin

نموداری ارزش نهایی بیت‌کوین‌های سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت را نسبت به ارزش اولیه نشان می دهد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-این نمودار ارزش نهایی بیت‌کوین‌های سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت را نسبت به ارزش اولیه آن‌ها نشان می‌دهد (با میانگین متحرک نمایی ۷ روزه). اگر این مقدار بیش‌تر از ۱ باشد، بدان معناست که بیشتر بیت‌کوین‌ها در سود محقق شده و اگر کمتر از ۱ باشد یعنی بیشتر بیت‌کوین‌ها در ضرر محقق شده‌اند.

رفتار این دسته از سرمایه‌گذاران دربرابر تحقق ضرر بیت‌کوین‌های خود در ریزش‌های قیمتی اخیر، ۴ نقطه را برای جداسازی فاز‌های مختلف بازار تعیین کرده است.

مرحله اول با نام تجمیع زمانی رخ می‌دهد که مقدار این شاخص بعد از مدت‌ها، وارد مقادیر زیر ۱ می‌شود. مرحله دوم زمانی است که قیمت رشد اندکی را تجربه می‌کند، اما با سربه‌سر شدن میانگین فعالان کوتاه‌مدت فشار فروش افزایش پیدا کرده و باعث افت دوباره قیمت می‌شود (مرحله بازگشت ناموفق).

بیت کوین

مرحله سوم زمانی است که با تشکیل کف قیمتی جدید، فشار فروش کوتاه‌مدتی‌ها کم می‌شود (پیدا شدن کف) و مرحله چهارم که تایید بازگشت نام دارد، با ورود این شاخص به مقادیر بالای ۱ و صعودی شدن روند همراه است.

در حال حاضر هنوز میانگین میزان سود محقق‌شده به مقادیر بالای ۱ نرسیده است و برای تکرار این الگو باید این شاخص همچنان افزایش پیدا کند

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها