|

لینک ثبت نام

جزئیات فروش فوق العاده ایران‌خودرو؛ اختلاف قیمت 96 تا 160 میلیونی

دنا پلاس

توزیع یارانه ایران خودرو (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) از امروز سه‌شنبه نوزدهم آغاز شده اما تفاوت قیمت محصولات موجود در این طرح با بازار چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

با وجود افزایش نارضایتی‌ها از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته خودروسازان طرح‌های فروش آنها هر هفته ادامه دارد. از جمله توزیع یارانه ایران خودرو (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) از امروز سه‌شنبه نوزدهم آغاز شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، اما جزئیات فروش جدید ایران‌خودرو چیست؟ این شرکت در سی و یکمین مرحله از فروش فوق‌العاده، سه محصول پارس با موتور TU۵، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و دناپلاس توروبوشارژ را با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌کند.

این طرح از امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود. مشتریان برای ثبت‌نام نهایی روز شنبه ۲۳ بهمن‌ از طریق قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود، تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی روز شنبه از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند برای ثبت‌نام در این طرح در زمان مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند 

1141671_903 (1)

در بازار چند؟

حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در توزیع یارانه ایران خودرو (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) چقدر با بازار تفاوت دارد؟ با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

پژو پارس TU۵

یکی از خودروهایی که نام آن در طرح توزیع یارانه ایران خودرو (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) دیده می‌شود، پژو پارس TU۵ است. قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۱۷۵ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۳۳۶ میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی دیگر از خودروهایی که هنگام ثبت نام در طرح در توزیع یارانه ایران خودرو (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) عرضه می‌شود، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۹۷ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۴۹۳ میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس توربوشارژ دستی

یکی از خودروهایی که ثبت نام در طرح جدید ایران خودرو عرضه می‌شود، دنا پلاس توربوشارژ دستی است. قیمت کارخانه‌ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۵۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۴۷۸ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌دهد. این تفاوت برای پژو پارس TU۵به ۱۶۰ میلیون تومان می‌رسد. اختلاف قیمت در مورد دنا پلاس توربوشارژاتوماتیک حدود ۹۶ میلیون تومان است. دنا پلاس توربوشارژ دستی در بازار حدود ۱۱۸ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها