|

حرکتی مهم از شیبا!!

دست مریزاد به شیبااینو!!

SHIBAINU

اکوسیستم شیبا اینو Shiba Inu Coin املاک مجازی Lands خودچه اعلام کرده؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اکوسیستم شیبا اینو با انتشار زمین های بیشتر گسترش خواهد یافت و Shiba Inu Coin املاک مجازی Lands خود را اعلام کرد و به دارندگان توکن اجازه می‌دهد بخشی از متاورس Shiberse را در اختیار داشته باشند.شیبا اینو در 9 فوریه گفت که دارندگان LEASH در صف برای خرید سرزمین های Shiberse اولویت خواهند داشت.

Shiba Metaverse Land معرفی شد Metaverse Shiba Inuمتاورس با الهام از املاکی مانند Axie Infinity Land، دارای املاک مجازی است که دارندگان آن می توانند ملک هارا بخرند یا بفروشند.در حالی که شیبا اینو هنوز امتیازات مالکیت زمین در متاورز خود را تایید نکرده است،بیان کردکه: "داشتن یک قطعه از املاک شیبا، مجموعه ای از مزایای را به همراه خواهد داشت." این ارز دیجیتال همچنین هنوز زمان دقیقی را برای انتشار زمین خود اعلام نکرده است.

این بیان می کند که حراج زمین "واقعاً به زودی" انجام می شود و قبل از زمین کامل متاورس انجام می شود.تیم Shiba گفت که در حال کار بر روی یک سیستم صف برای آزادسازی زمین است. در این بیانیه آمده است: «این فرآیند را برای جامعه ما در سراسر جهان عادلانه و روان خواهد کرد».

ما در سایت خود اطلاعات بیشتری در مورد سرزمین های شیبا اینو منتشر خواهیم کرد. تیم شیبا گفته است که اطلاعات بیشتری در مورد متاورس، از جمله نام رسمی آن، در اواخر این ماه فاش خواهد کرد، بنابراین می‌توانیم منتظر اخباری بیشتری باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها