|

شیبااینو وقت خرید؟

پیش‌بینی قیمت شیبا و دوج کوین هفته اول اسفند!

SHIBAINU

این هفته هم با ادامه ریزش قیمت کوین‌های مختلف بازار همراه بوده و اغلب دارایی‌های بازار، با کاهش قیمت مواجه شدند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این هفته هم با ادامه ریزش قیمت کوین‌های مختلف بازار همراه بوده و اغلب دارایی‌های بازار، با کاهش قیمت مواجه شدند. در این بین اما، ریپل تنها استثنای بازار است که در این روزها حدود 5.5 درصد رشد کرده است.

برخلاف سایر کوین‌های دیگر، دوج کوین هم وارد محدوده سبز خود شده و در 24 ساعت گذشته حدود 1 درصد رشد داشته است.

doge-and-shib-price-analysis-february-1-ramzarz

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوزوبسایت یو تودی، با وجود این رشد کوچک در این بازار نزولی، دوج کوین قادر به بازگشت به محدوده نصف لگ صعودی قبلی خود نبود. در این لحظه، باید توجه ویژه خود را به سطح حمایت حیاتی 0.1310 دلار معطوف کنیم.

اگر گاوها قادر به دفاع از این سطح حمایت نباشند و یک بریک اوت نزولی را شاهد باشیم، احتمال اینکه قیمت این میم کوین در هفته‌های آینده به سطح 0.1 دلار هم برسد، بسیار زیاد خواهد شد. در حال حاضر، توکن DOGE در حوالی سطح 0.1418 دلار معامله می‌شود.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو

شیبا اینو (SHIB) قادر به پیروی از میم کوین رقیب نبود و در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد ریزش را ثبت کرد.شیبا اینو هنوز در محدوده نسبتاً عریضی بین سطح مقاومت مهم 0.00003345 دلار و سطح حمایت 0.00001704 دلار نوسان می‌کند. اگر نمودار قیمت بتواند به بالای سطح 0.000030 دلار برگشته و در این نواحی باقی بماند، گاوها برای عبور از سطح سقف محدوده تعیین شده، تلاش خواهند کرد.

با این حال، اگر فشار فروش ادامه یابد ممکن است نمودار قیمت دوباره به حوالی سطح 0.000020 دلار برسد. توکن SHIB در حال حاضر، در حوالی سطح 0.00002764 دلار خرید و فروش می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی