|

سیگنالی کارآمد!

زمان خرید یافروش کاردانو؟؟

cardano

در روز قبل کاردانو مهم‌ترین حمایت خود یعنی محدوده ۱ دلار را از دست داده و به ریزش خود به سمت محدوده‌های پایین‌تر ادامه می‌دهد؟یا خیر؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در روز قبل کاردانو مهم‌ترین حمایت خود یعنی محدوده ۱ دلار را از دست داده و به ریزش خود به سمت محدوده‌های پایین‌تر ادامه می‌دهد.درحال حاضر می‌توان یک کانالی نزولی برای نوسانات کاردانو در نظر گرفت، اما روند کلی تا شکست این کانال به سمت بالا نزولی خواهد بود. گفتنی است که احتمال پولبک به محدوده ۱ دلار وجود دارد.

حمایت معتبر بعدی محدوده هم‌پوشانی فیبوناچی اکستنشن ۱.۶۱۸ و اکسپنشن ۱ در قیمت ۰.۷ دلار خواهد بود.امروز ارزش کل قفل شده کاردانو، تقریباً به ارتفاع صعودی ۲۰۰ میلیون دلاری می‌رسد. افزایش TVL به طور گسترده یک شتاب روند صعودی جدید را به همراه دارد که به نظر می‌رسد ADA را برای افزایش قیمت آماده می‌کند.

شایان ذکر است که شبکه ADA سومین شبکه تأثیرگذار در فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) از نظر مشارکت شبکه است. مشخصه این امر این است که چگونه این کریپتو شاهد رشد گسترده ارزش کل خود در بازار بوده است.با فاکتورهایی مانند TVL، معامله‌گران خوش‌بین هستند که ADA به زودی شاهد افزایش قیمت باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها