|

جنگی تحمیلی در رمزارزها!

ریزش رمزارزها ادامه دارد؟!

arzdigital

بازار ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه به دنبال تشدید جنگ بین اوکراین و روسیه به شدت سقوط کردند..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه به دنبال تشدید جنگ بین اوکراین و روسیه به شدت سقوط کردند.روسیه در حال حرکت به سمت کیف، پایتخت اوکراین است. ولادیمیر پوتین نیز پس از تحریم های غرب، نیروهای هسته ای خود را در حالت آماده باش قرار داده است. با این حال، اوکراین اعلام کرد که در بحبوحه بحران، مذاکرات صلح را برگزار می کند. با صرف نظر از کوین  آمریکا، همه توکن‌های دیجیتال برتر ریزش کردند.

bitcoin

بهمن بیش از 7 درصد سقوط کرد در حالی که Terra 5 درصد و اتریوم ۴ درصد کاهش یافت.نمای فنی از Proassetz Exchange هیچ تغییر عمده ای در قیمت BTC در 24 ساعت وجود ندارد. بیت کوین به شیوه ای محدود حرکت می کند و همچنان بالای 37000 دلار پشتیبانی دارد که تا کنون خوب است. اما برای هر حرکت صعودی، BTC باید مقاومت بالای 40500 دلار را بشکند و ببندد.

بیت کوین

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز به 1.71 تریلیون دلار رسید که در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش داشته در همین حال، کل حجم معاملات ارزهای دیجیتال با 19 درصد افزایش به 80.86 میلیارد دلار دست یافت.اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که این تحریم‌ها احتمالاً با کمک ارزهای دیجیتال کنار گذاشته می‌شوند و می‌تواند دوباره ارز دیجیتال را در صحنه جهانی در کانون توجه قرار دهد و شاهد نوسانات بالای بازار باشیم.»

به روز رسانی های جهانی مقامات اوکراینی مستقیماً کمک از طریق ارزهای دیجیتال می‌کنند و به تلاش‌های سرمایه‌گذاری جمعی که بیش از ۵ میلیون دلار بیت‌کوین، اتر و توکن‌های دیگر جمع‌آوری کرده‌اند، اضافه می‌کنند. یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) برای جمع‌آوری پول برای سربازان اوکراینی در مقابل ارتش روسیه در حال انجام این کار می باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها