|

زمان خرید فرا رسید؟

بااین روند بیت کوین و اتریوم رابه اوج برسانید؟!

ethereum

جان بولینگر، تریدر باسابقه بازار ارزهای دیجیتال و دیگر بازارهای مالی در بحبوحه اصلاحات بازار گفته که..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جان بولینگر، تریدر باسابقه بازار ارزهای دیجیتال و دیگر بازارهای مالی در بحبوحه اصلاحات بازار گفته که نسبت‌به بیت‌کوین و اتریوم خوش‌بین است. او در توییت اخیر خود روند بیت‌کوین و اتریوم را مناسب دانسته و گفته است نمودارهای هفتگی جذابی دارند.

گفتنی است بیت‌کوین اخیرا به بالای سطح ۴۴ هزار دلار رسیده است که بالاترین حد قیمت از ۱۷ فوریه محسوب می‌شود. بر اساس گزارش بلومبرگ، همبستگی این ارز دیجیتال با S&P500 اخیرا از ۰.۷ به ۰.۵۵ کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده مزایای متنوع سازی بیت‌کوین است. در مورد اتریوم نیز باید گفت این رمزارز بیش از ۱۳٪ افزایش نرخ داشته است که بالاترین سطح از ۱۷ فوریه محسوب می‌شود.

تحلیلی اساسی

نمودار، جریان خالص صرافی‌ها قیمت هارا تفکیک کرده بود و نشان داد در محدوده قیمت ۳۳ تا ۴۰ هزار دلار حجم جابه‌جایی‌ها نسبت به دیگر قیمت‌ها بیشتر بوده و در این محدوده قیمتی بیشترین خروجی از صرافی ها را داشته است.حجم بالای جابه‌جایی نشان از اهمیت این محدوده قیمتی و جذابیت آن برای تجمیع دارد.

دیگر محدوده‌های قیمتی مهم که حجم جابه‌جایی‌ها در آن بالاست، ۴۶ تا ۴۹ هزار و ۵۶ تا ۵۸ هزار دلار هستند و سطوح مهمی برای قیمت محسوب می‌شوند.در شبانه روز گذشته بیش از 38 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که این رقم قابل توجهی در مقایسه با روزهای گذشته است.

ارزش بازار بیت کوین هم به 817 میلیارد دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم از 15 درصد فراتر رفته است،،همچنین در۲۴ ساعت گذشته بیش از 19 میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار اتریوم هم به بیش از 345 میلیارد دلار رسیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی