|

برنج ایرانی چند؟

آخرین خبر از وضعیت قیمت برنج؛ ارزان ترین برنج در بازار چند؟

برنج

طبق مصوبه‌ای که برای قیمت گذاری برنج اعلام شد در حال حاضر برنج ایرانی با قیمت ۴۲ الی ۶۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران اعلام کرد در حال حاضر در بازار مواد غذایی کمبودی وجود ندارد و قیمت انواع برنج در بازار اعلام شده است. اما ارزانترین برنج بازار چقدر است؟

به گزارش «شایانیوز»، قاسمعلی حسنی در گفتگو با میزان، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا کالا در بازار مواد غذایی، گفت: در حال حاضر در بازار مواد غذایی کمبودی وجود ندارد تقاضا در بازار همانند سال‌های قبل با افزایش همراه نیست و رکود برقرار است.

وی درباره وضعیت توزیع و قیمت برنج در بازار بیان کرد: طبق مصوبه‌ای که برای قیمت گذاری برنج اعلام شد در حال حاضر برنج ایرانی با قیمت ۴۲ الی ۶۵ هزار تومان، برنج هندی با قیمت ۲۳ الی ۲۹ هزار تومان، برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت برنج پاکستانی نیز ۲۳ الی ۲۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران افزود: در بخش بنکداری با عرضه کالا به قیمت مصوب شاید محدودیتی وجود داشته باشد، ولی با عرضه کالا به قیمت آزاد محدودیتی در بازار مواد غذایی وجود ندارد. حسنی در خصوص طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا گفت: باید قبل از اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کارت اطلاع رسانی انجام می‌شد تا مصرف کننده از نحوه محاسبه آگاه باشد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران عنوان کرد: وزارت صمت باید در ابتدای امر نحوه درج قیمت و محاسبه قیمت نهایی را به مصرف‌کنندگان آموزش می‌داد تا مصرف کنندگان دچار تنش نشود، زیرا در حال حاضر اجرای این طرح برای فروشنده و مصرف‌کننده تنش ایجاد کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها