|

نهنگ های تازه وارد!!

لونا حریف غول پیکر شیبااینوچه کرد؟

SHIBAINU

بر اساس داده‌ها، افزایش قیمت رمزارز LUNA مبتنی بر بلاکچین Terra در هفته گذشته اتفاقات عجیبی به همراه داشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بر اساس داده‌ها، افزایش قیمت رمزارز LUNA مبتنی بر بلاکچین Terra در هفته گذشته، آن را به دومین دارایی بزرگ در بین تمام رمزارزهای اصلی از نظر ارزش کل سهام، تبدیل کرده است. لونا در زمان نگارش این خبر از اتریوم که کمی بیش از 28 میلیارد دلار ارزش سهام قفل شده دارد، پیشی گرفته است.

بر اساس دیتای سایت Staking Rewards، بلاکچین Terra اخیرا به رتبه دوم بزرگترین پلتفرم PoS از نظر ارزش قفل شده رسیده است و همچنان رتبه اول به Solana تعلق دارد.درصد توکن‌های LUNA که در شبکه ترا استیک شده‌اند به 41.35 درصد رسید و ارزش آن‌ها از 30.1 میلیارد دلار عبور کرد و از این نظر اتریوم ۲ را پشت سر گذاشت. کاردانو و آوالانچ در رتبه‌های بعدی این شاخص قرار دارند.

در تحلیل قبلی اشاره شده بود که باتوجه به اخبار مثبت برای LUNA، این ارز می‌تواند به رشد چشمگیر خود ادامه دهد و از مقاومت ۸۵ دلاری خود عبور کند، که این ارز با حرکتی قدرتمند این سطح را از پیش‌روی برداشت و به محدوده ۹۴ دلاری رسید.درحال حاضر LUNA مقاومت مهمی تا سقف تاریخی خود ندارد و صرفاً به دلیل وضعیت بیت‌کوین در این محدوده گرفتار شده است.

تحلیل تکنیکال

لونا که این روزها با موفقیت‌های چشمگیر خود بر سر زبان‌ها افتاده، در حال حاضر ازنظر حجم بازار بالاتر از سولانا قرار گرفته و با رشد بیش از ۵۰ درصدی در هفته گذشته بهترین عملکرد را بین ارزهای برتر بازار داشته است.

ترالونا

در نگاه کلی به چارت، می‌توان دید که این ارز بار دیگر به بالای خط روند صعودی بلندمدت خود رسیده است.در تایم‌فریم کوچک‌تر، این ارز می‌تواند پولبک را به این خط روند مهم کامل کرده و به سمت اولین مقاومت خود یعنی محدوده ۸۵ دلار حرکت کند. بااینکه انجام این حرکت به روند بیت‌کوین نیز بستگی دارد، اما در شرایط فعلی لونا نشان داده است که در بازار نزولی نیز می‌تواند به صعود خود ادامه دهد.

باتوجه به اخبار مثبت برای LUNA، این ارز می‌تواند به رشد چشمگیر خود ادامه دهد و از مقاومت ۸۵ دلاری خود عبور کند، که این ارز با حرکتی قدرتمند این سطح را از پیش‌روی برداشت و به محدوده ۹۴ دلاری رسید.درحال حاضر LUNA مقاومت مهمی تا سقف تاریخی خود ندارد و صرفاً به دلیل وضعیت بیت‌کوین در این محدوده گرفتار شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها