|

نظرسنجی جنجالی!

مسابقه برای برکناری دوج کوین وهمراهانش!؟

DOGCOIN

طبق نظرسنجی جدیدی که توسط پلتفرم دارایی دیجیتال Bakkt Holdings, Inc. (NYSE:BKKT) انجام شد، محبوب ترین دارایی های دیجیتال در بین دارندگان رم…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق نظرسنجی جدیدی که توسط پلتفرم دارایی دیجیتال Bakkt Holdings, Inc. (NYSE:BKKT) انجام شد، محبوب ترین دارایی های دیجیتال در بین دارندگان رمزارز مستقر در ایالات متحده، Dogecoin (CRYPTO: DOGE) Bitcoin (CRYPTO: BTC) و Ethereum  (CRYPTO) است. در این نظر سنجی حدود 1012 کاربر در سراسر ایالات متحده شرکت کردند که شرکت کنندگان شامل همه افراد چه آنهایی که دارای ارز دیجیتال بودند و چه آنهایی که رمز ارزی نداشتند، نگرش های متفاوتی از طرف زنان و مردان شرکت کننده در این نظرسنجی مورد بررسی قرار گرفت.

مردان علاقه زیادی برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال داشتند ولی این نظرسنجی نشان داد زنان به دلیل نداشتن آگاهی کامل و بودجه کافی برای سرمایه گذاری در دنیای کریپتو را ندارد.نانسی گوردون، مدیر ارشد جوایز در Bakkt گفت: «علیرغم نوسانات اخیر کریپتوها، شتاب مستمری برای پذیرش کریپتو توسط زنان وجود دارد، و بر این باور است که می‌توان از طریق آموزش بر موانع ورود غلبه کرد.

دوجکوین

چون حدود ۵۰ درصد از زنان وارد دنیای کریپتو شدند ولی به درستی نمی توانند ترید کنند سه ارز دیجیتال برتر این نظرسنجی ها در 24 ساعت گذشته با ریزش همراه بوده اند دوج کوین 1.38 درصد کاهش یافت و به 0.1252 دلار رسید، اتریوم با 2668.33 دلار کاهش 0.83 درصد و بیت کوین با افت 3.42 درصدی به 39513.01 دلار عقب نشینی کرد. و این نظرسنجی نشان می‌دهد که کاربران علاقه زیادی به این سه ارز دیجیتال برتر دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها