|

وضعیت خونین میم کوین!!

خبری ناباورانه از دوج کوین!!

DOGCOIN

قیمت دوج کوین در حمام خون اخیر بازار کریپتو سقوط کرد ؟چه چیزی در انتظار دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین در حمام خون اخیر بازار کریپتو سقوط کرد و حدود 4 درصد ضرر را در روز گذشته نصیب خود کرد. تحلیلگران روند نزولی برای دوج کوین درنظرگرفته اند.و کاهش بیشتر قیمت را پیش بینی می کنند.با ادامه خونریزی، قیمت دوج کوین می تواند به روند نزولی خود ادامه دهد حمام خون اخیر در کریپتوها 200 میلیارد دلار را از بازار حذف کرد. قیمت دوج کوین در جریان این ریزش سقوط کرد و در هفته گذشته حدود 4 درصد زیان را ثبت کرد.

بیلی مارکوس، یکی از خالقان Dogecoin خبر راه اندازی MyDoge، کیف پولی برای کاربران iOS راه اندازی کرد.برنامه کیف پول از انتقال از هر صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. مارکوس فاش کرد که توسعه دهندگان Dogecoin این اپلیکیشن را توسعه نداده اند. در عوض، یک گروه طراح مستقل روی آن کار کرده اند.مشتریانی که از گوشی‌های اپل استفاده می کنند می توانند از طریق کیف پول به Dogecoin دسترسی داشته باشند.

dogcoin

توسعه دهندگان کیف پول MyDoge آن را به عنوان یک «کیف پول اجتماعی برای پول مردم» توسعه داده اند که خدمات رایگان، ایمن و غیرقابل نگهداری را ارائه می دهد.طرفداران انتظار داشتند راه اندازی کیف پول MyDoge باعث افزایش بیشتر Dogecoin شود.

تا روندی صعودی برای قیمت میم کوین ایجاد کند. با این حال، قیمت Dogecoin نتوانست پس از افت اخیر خودرابازیابی کند. پذیرش کمک های مالی Dogecoin توسط اوکراین، راه را برای استفاده کاربران از میم کوین باز کرد.تحلیلگران روند قیمت Dogecoin را ارزیابی کرده اند و پیش بینی کرده اند که میم کوین به زودی افزایش می یابد.

@AltcoinSherpa،این تنها تحلیلگر رمزارز  معتقد است که Dogecoin در منطقه خرید قرار دارد.تحلیلگران پیش بینی کرده اند که قیمت Dogecoin می تواند به 0.15 دلار سقوط کند. تحلیلگران مشاهده کرده‌اند که قیمت Dogecoin بیش از 300 روز است که در منطقه ازدحام قرار دارد و استدلال می‌کنند که تعادل زمان و قیمت در نمودار قیمت Dogecoin حاکی از حرکت قابل توجهی در 15 روز آینده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی