|

واکنشی عجیب نسبت به خبرها!

صبر خالق دوج کوین به سر رسید!

DOGCOIN

دلیل واکنشی عجیب خالق دوج کوین نسبت به خبرها چه بود؟چه چیزی در انتظار دوج میباشد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خالق اولین میم کوین دوج کوین، بیلی مارکوس، به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در صنعت -Coinbase- اشاره کرد و پرسید به چه دلیل قیمت ارز های دیجیتال را به روز رسانی می کنید و وحشت به جان کاربران می‌اندازید؟جامعه Dogecoin نیز از مارکوس حمایت کرد و از کوین‌بیس انتقاد کرد و گفت که نیاز نیست به کاربران در مورد کاهش عملکرد دارایی‌های مختلف ارزهای دیجیتال، به‌طور مکرر خبررسانی کنید و اعلان های متفاوت و جداگانه برای کاربران ارسال کنید حتی ارزهایی که کاربران خیلی به آنها توجه نمی کنند.

بسیاری از مفسران تایید کردند کردند که صرافی ها با ارسال خبرهای مداوم در مورد افت شدید ارزهای دیجیتال در بازار، فشار روانی غیرضروری بر سرمایه‌گذاران وارد می‌کنند.شاخص‌های اجتماعی مختلفی وجود دارد که احساسات سرمایه‌گذاران را ردیابی می‌کند و در طول اصلاح، اکثر این معیارها به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافتند که نشان می‌دهد عدم اطمینان و ترس در بازار کم می باشد.

معروف‌ترین شاخصی که از احساسات در جامعه کریپتو جریان دارد،شاخص ترس و طمع، که در حال حاضر در منطقه «ترس» باقی مانده است و نشان می‌دهد که بیشتر بازار هنوز آماده انجام حرکت‌های بزرگ یا حتی خرید ارزهای جدید نیست.

تشدید روند نزولی در بازار دلیل اصلی افزایش وحشت در بین سرمایه گذاران است. اکثر دارایی های دیجیتال بیش از 50 درصد از ارزش خود را به دلیل تمایلات ریسک در بازارهای مالی و خروج سرمایه از صنعت کریپتو از دست داده اند.

میم کوین‌هایی مانند Dogecoin و Shiba Inu نیز یکی از بدترین دوره‌های معاملاتی خود را در طول این مدت تجربه می‌کنند و هر دو دارایی بیش از 60 درصد از ارزش خود را نسبت به ATH فعلی از دست داده‌اند. در زمان انتشار، Dogecoin با قیمت 0.1 دلار وارد معامله شد در حالی که در یک چرخه اصلاحی هفت روزه باقی می ماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها