|

بیت کوین 44 هزار دلار می ماند؟ آیا الان وقت خرید است؟

خریداران بتوانند قیمت را در طی هفته بعدی، بالای 44 هزار دلار نگه دارند، می‌توان انتظار صعودی بیشتر را داشت، بنابراین عجله نکنید!

لینک کوتاه کپی شد

روند نزولی چند ماه اخیر بیت کوین شکسته شده است و سطح کلیدی 44 هزار دلار نیز با توجه با قدرت بالای خریداران بیت کوین شکسته شد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از رمزنیوز، سایت کوین تلگراف، بیشتر تحلیل‌گران بازار رمزارزها اعتقاد دارند که سطح 44 هزار دلار باید به سطح حمایتی تبدیل شود تا بتوان انتظار تغییر جهت روند را در سطح کلان داشت.

bitcoin-must-breakout-44k-resistance-2

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته و به دلیل افزایش احساسات مثبت به این بازار، از 44 هزار دلار نیز عبور کرد و قیمت اتریوم نیز توانست از سطح 3 هزار دلار بگذرد.

بیت کوین باید بتواند 44 هزار دلار را به سطح حمایتی تبدیل کند!

براساس داده‌های سایت تریدینگ ویو بیت کوین توانست در نتیجه یک جهش میان روزی، قیمت خود را از 43 هزار دلار به بالاترین سطح روزانه در 44 هزار و 184 دلار برساند.

براساس نظر تحلیل‌گر توییتری به نام Rekt Capital بیت کوین باید سطح 44 هزار دلار را به سطح حمایتی تبدیل کند تا بتوانیم بگوییم که روند کاملا صعودی شده است.

همان‌طور که در نمودار 1 هفته‌ای بیت کوین نیز مشاهده می‌کنید، بیت کوین درحال شکست الگوی مثلث صعودی خود است و این مسئله می‌تواند قیمت بیت کوین را به 50 و 55 هزار دلار نیز برساند!

bitcoin-must-breakout-44k-resistance-3

درحالی که عده زیادی از فعالان بازار رمزارزها با توجه به صعود چشمگیر بیت کوین، خبر از بازگشت بازار صعودی داده‌اند، Rekt Capital هشدار داده است که باید منتظر بسته شدن کندل هفتگی بالای سطح مقاومتی 44 هزار دلار بود!

همچنین اگر بعد از بسته شدن کندل هفتگی بالای سطح مقاومتی 44 هزار دلار، خریداران بتوانند قیمت را در طی هفته بعدی، بالای 44 هزار دلار نگه دارند، می‌توان انتظار صعودی بیشتر را داشت، بنابراین عجله نکنید!

یکی از فعالین بازار رمزارزها که با نام مستعار Sheldon the Sniper در توییتر فعال است، نمودار زیر را منتشر کرده و سطح مقاومتی بیت کوین را محدوده 44 هزار تا 46 هزار دلار در نظر گرفته است.

bitcoin-must-breakout-44k-resistance-4

او معتقد است که احتمالا بیت کوین در این محدوده گیر خواهد کرد و در صورت داشتن قدرت کافی می‌تواند آن را بشکند. در حال حاضر ارزش کل بازار رمزارزها حدود 2 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین نیز به عدد 42 درصد نزدیک می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها