|

آغاز کاری عجیب از شیبااینو!

SHIBAINU

شیبااینو در حال آغاز چه کاری می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز پروتکل بلاکچینی کومودو (Komodo) یک صرافی غیرمتمرکز با محوریت شیبا اینو راه‌اندازی کرده که امکان مبادله تمام توکن‌‌‌های اکوسیستم شیبا – نسخه‌های ERC-20 و BEP-20 توکن SHIB، LEASH، BONE و موارد دیگر – را با ارزهای دیجیتال صادر شده در بلاکچین‌های مختلف – از جمله BTC، ETH، BNB، MATIC و بسیاری از دارایی‌های دیگر – فراهم می‌کند. این صرافی که شیبادکس (ShibaDEX) نام دارد، اولین صرافی بین زنجیره‌ای برای میلیون‌ها عضو جامعه شیبا اینو به شمار می‌رود.
طبق گزارش‌ها، صرافی غیرمتمرکز شیبادکس به جای یک شبکه واحد مانند اتریوم یا شبکه هوشمند بایننس، روی AtomicDEX اجرا می‌شود و به همین دلیل، امکان مبادله توکن‌های شیبا با سایر دارایی‌ها در شبکه‌های مختلف را فراهم می‌کند.
به گفته مدیر ارشد فناوری کومودو، شیبادکس پلی است که تمام توکن‌های جامعه شیبا اینو و میم کوین‌های برتر را به هم متصل می‌کند. صرافی شیبادکس همچنین به عنوان پلی توصیف می‌شود که شیبا را به جوامع بلاکچین‌های دیگر و متاورس گسترده‌تر رمزارزها متصل می‌کند.
اگرچه صرافی‌های غیرمتمرکز خطرات ذاتی خاص خود را دارند – از جمله ضرر ناپایدار و کلاهبرداری راگ پول – اما شیبادکس ادعا می‌کند که برای مقابله با چنین مشکلاتی، از مبادلات اتمی استفاده می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها