|

واکنش خارق العاده ایلان ماسک در دنیای رمزارزها!

arzdigital

ر پرونده‌ای که روز سه‌شنبه به دادگاه فدرال منهتن ارسال شد، ایلان ماسک به تحقیقات SEC در مورد توییت‌های نوامبر واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در پرونده‌ای که روز سه‌شنبه به دادگاه فدرال منهتن ارسال شد، ایلان ماسک به تحقیقات SEC در مورد توییت‌های نوامبر واکنش نشان داد. او قبلا در حساب توییتر خود یک نظرسنجی درباره فروش ۱۰٪ از سهام خود در تسلا منتشر کرده بود و همین موضوع باعث سقوط یک‌هفته‌ای قیمت سهام تسلا شد. ماسک رای SEC را به چالش کشیده و به اصلاحیه اول استناد کرده است.

ایلان ماسک گفته است که الزام روز سه‌شنبه مبنی بر دریافت تاییدیه برای توییت‌هایش پیش از انتشار، خلاف قانون اساسی است و با گرفتن آزادی بیان او، در واقع بند اول قانون اساسی ایالات‌متحده نقض خواهد شد. شکی نیست که ایلان ماسک و صحبت‌هایش نقش مهمی در بازار بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین و همچنین سهام تسلا داشته و تصمیمات SEC موافقان و مخالفان زیادی دارد.

از طرفی در اواسط ماه مدیرعامل تسلا تصویری از لوگوی چهار شرکت سامسونگ، توشیبا، ناکامیچی و موتورولا را با حروف اول هر یک، در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد ظاهرا چگونه نام ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز بیت‌کوین ایجاد شده است.

تا به امروز، هویت واقعی مخترع این ارز دیجیتال هرگز فاش نشده است. برخی معتقدند بیت‌کوین را بیش از یک نفر ایجاد کرده اند که پشت نام مستعاری پنهان شدند.   کریگ رایت، دانشمند استرالیایی در حوزه رایانه ادعا کرده که ساتوشی ناکاموتو است اگرچه این موضوع به‌طور گسترده در جامعه ارزهای دیجیتال ناباور است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها