|

خریدی غیرمنتظره!

حرکت جنجال برانگیز از ایلان ماسک!!

arzdigital

«آزادی بیان برای اجرای درست دموکراسی الزامی است. آیا معتقدید که توییتر به این اصل پایبند است؟»منظور ایلان ماسک چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا 9.2 درصد از سهام توییتر به ارزش 2.89 میلیارد دلار را خریداری کرده که با این وجود به بزرگترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. با بسته شدن قیمت سهام توییتر در ۳۹.۳۱ دلار، این میزان سهام معادل ۲.۸۹ میلیارد دلار ارزش دارد.و ماسک با بیش از 80 میلیون دنبال‌کننده در این پلتفرم، یکی از فعال‌ترین کاربران توییتر بوده و با خرید سهام آن در 14 مارس (23 اسفند) باعث شده تا قیمت سهام توییتر پیش از معاملات بیش از 25 درصد افزایش یابد.

اما خبرهای مهم‌تری هم در راه است. تحلیلگر Wedbush، دن آیوز (Dan Ives) به خبرگزاری CNBC گفته است که این خرید احتمالا به خرید سهم اصلی و عمده شرکت منجر خواهد شد.ماسک در روز 25 مارس (5 فروردین) یک نظرسنجی را در رابطه با آزادی بیان در توییتر به راه‌انداخت و نوشت: «آزادی بیان برای اجرای درست دموکراسی الزامی است. آیا معتقدید که توییتر به این اصل پایبند است؟»

ایلان ماسک

ایلان ماسک  این سوال را پرسید و در ادامه توییت گفت: «نتیجه این نظرسنجی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.»استفاده از پلتفرم توییتر گاهی اوقات دردسرهایی را برای ایلان ماسک ایجاد کرده است. او در سال 2018 توییت زده بود که اگر هر سهم تسلا به 420 دلار برسد، سرمایه‌ای را برای خصوصی کردن تسلا تضمین کرده است.

و درنتیجه با انتشار این خبر، قیمت سهام توییتر در سفارشات پیش از باز شدن بازار (Pre Market) با ۲۶٪ رشد به ۴۹.۷۹ دلار رسید.توییتر در چند سال اخیر نقش بسیار مهمی در گسترش تاثیر نظرات ایلان ماسک بر بازار رمزارزها و رشد قیمت توکن‌هایی مانند دوج‌کوین داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها