|

شیبااینو در عین ناباوری ترکوند!!

SHIBAINU

افزایش محبوبیت شیبا می‌تواند باعث رشد پذیرش آن در سیستم های متعدد شود؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB)، دومین ارز دیجیتال برتر مبتنی بر میم، پس از دوج کوین (DOGE) و اتریوم (ETH) به شبکه محبوب خودپردازهای رمزارزی در آمریکا اضافه شد.میم‌کوین محبوب شیبا در لیست Bitcoin of America قرار گرفته است؛ Bitcoin of America یک زنجیره ATM مستقر در ایالات‌متحده است که بیش از ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز در بیش از ۳۱ ایالت دارد.

محبوبیت شیبا رو به افزایش است و این شرکت تصمیم گرفته تا آن را در لیست خدمات خودپرداز خود بگنجاند.گفتنی است دستگاه‌های خودپرداز این شرکت بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم ارائه می‌دهند و در ماه مارس خدمات دوج‌کوین را نیز اضافه کرده است.

بعد از اضافه شدن دوج به سیستم خودپرداز، این میم‌کوین شاهد رشد ۱۲ درصدی بود؛ بااین‌وجود شیبا طی ۲۴ ساعت اخیر تغییر قیمت محسوسی نداشته است.و در لحظه انتشار این خبر، شیبااینو علیرغم این خبر تغییر چندانی را به همراه نداشته است.رقیب دوج کوین در حال حاضر 70.01 درصد با رکورد تاریخی خود فاصله دارد و در حال حاضر با قیمت 0.00002671 دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

براساس جدیدترین داده ها ، شرکت بیت کوین آو امریکا دارای 1841 دستگاه خودپرداز است که در سراسر ایالات متحده مستقر هستند.انتظار می رود افزودن شیبا اینو منجر به افزایش میزان پذیرش این میم کوین شود. ماه گذشته، این توکن به فهرست رمزارزهای مورد پذیرش شرکت سینماهای زنجیره‌ای AMC اضافه شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها