|

ایلان ماسک کمک رسان دوج!!

ایلان ماسک چه بلایی سر دوج کوین آورد؟

DOGCOIN

ماسک همیشه جزو طرفداران دوج‌کوین بوده و بین حدود ۸۰ میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر، از این میم‌کوین حمایت کرده است..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعدازآنکه ایلان ماسک از خرید سهام توییتر خبر داد، نرخ دوج‌کوین جهش چشمگیری را تجربه کرد. ماسک همیشه جزو طرفداران دوج‌کوین بوده و بین حدود ۸۰ میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر، از این میم‌کوین حمایت کرده است. دوج‌کوین بعد از خبر سهامدار شدن ماسک در توییتر رشد حدودا ۶ درصدی را طی ۲۴ ساعت ثبت کرد.

گفتنی است ماسک سهامی به ارزش ۲.۹ میلیارد دلار از این شبکه اجتماعی را خریداری کرده و باید دید دوج‌کوین می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کند یا خیر.از طرفی بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، اخیراً در حساب توییتری خود عنوان کرده است که ترجیح می‌دهد دوج کوین را به‌جای «میم کوین» به‌عنوان ارز دیجیتال معرفی کنند.

او می‌گوید دوج کوین موقعیت خوبی برای استفاده به‌عنوان پول و حتی انعام‌دادن دارد. علاوه بر این، مارکوس از توکن‌های بمتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین هم انتقاد کرده و آنها را شت کوین خوانده است. او گفته است: «تعریف شت کوین از نظر من، هر توکن مبتنی بر بایننس اسمارت چین است که تاکنون ساخته شده‌ و گمان نمی‌کنم استثنایی وجود داشته باشد. اگر آنها را بخرید دیوانه‌اید و اگر آنها را ایجاد کنید هم باز دیوانه‌اید»

آخرین تحلیل دوج کوین تا به این لحظه قیمت بیش از ۲۸% بازدهی داشته است، حمایت‌های مهم ۰.۱۳۸ و ۰.۱۲۴ میباشند، تارگت اول هم در حال حاضر زده شده و تارگت‌های بعدی در صورت اثبات قیمت ۰.۱۳۸ به ترتیب ۰.۱۷۳، ۰.۱۸۵ و ۰.۲۲۲ می باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها